مسئول بسیج اساتید در گفت‌وگو با «بسیج»:
صلاحی گفت: نبود تفکر بسیجی در بین برخی مسئولین و نگاه به خارج که یک نگاه اشتباهی است موجب شده تا در کشور با مشکلات جدی روبرو باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۲۰۲۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
سهراب صلاحی مسئول بسیج اساتید در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه در مسائل علمی، اقتصادی و سازندگی و ... نیازمند یک تفکر بسیجی هستیم گفت: هر فرد یا مسئولی که دارای تفکر بسیجی است هر لحظه را جهاد می‎داند و هیچ لحظه ای را از دست نخواهد داد و حرکتی انجام نخواهد داد که در مظان اتهام قرار گیرد، نسبت به دشمن بدبین خواهد بود.
 
صلاحی در ادامه این مطلب به شاخصه های مهم مدیریت بسیجی اشاره و بیان داشت: مدیریت جهادی و بسیجی می‎داند که هم ایران اسلامی و هم مجموعه جهان اسلام ظرفیت‎های عظیمی دارد و از این ظرفیت‎های می‎تواند استفاده کند و کار را پیش ببرد و همیشه در این راستا با نگاهی جهانی حرکت خواهد کرد؛ نه به این معنا که سلطه ورزی پیدا کند بلکه به این معنا که  بر اساس مبانی اسلامی نجات بشر مسئولیت اوست و  مرگ را در این جهت مدیریت بسیمی فوز عظیمی می‎داند لذا ترسی از کسی نخواهد داشت.
 
 مسئول بسیج اساتید در ادامه طرح شاخصه های مدیریت بسیجی با بیان اینکه مدیریت بسیجی و جهادی می‎داند که امروز غرب و تمدن غربی با بن‎بست‎های جدی مواجه است عنوان کرد: ازاین رو رفتن به سمت این تمدن و بازی کردن در جدول این تمدن، حتی با قطع نظر اسلامی، از نظر عقلی نیز مذموم است، چراکه تمدن غرب امروز در گرداب‎های شدیدی دست و ما می‎زند.
 
صلاحی در خاتمه خاطرنشان کرد: نبود تفکر بسیجی در بین برخی مسئولین و نگاه به خارج که یک نگاه اشتباهی است موجب شده تا در کشور با مشکلات جدی روبرو باشیم، درحالی که اگر مسئولین بسیجی باشند و دارای مدیریت جهادی و در عرصه های مختلف متمسک به تفکر بسیجی صورت گیرد، بسیاری از مشکلات جامعه اعم از اقتصادی، فرهنگی و.. که در جامعه با آن روبرو هستیم حل خواهد شد.
ارسال نظرات