خبرهای داغ:
مسئول بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي استان كرمانشاه از اعزام ۳۲۰ جهادگر كشاورزي به مناطق محروم استان كرمانشاه طي امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۹۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
فرزاد دوستوندی در همایش توسعه باغات در اراضی شیب‌دار که امروز چهارشنبه در محل مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، گفت: این سازمان سه هزار و ۷۵۳ عضو دارد که از این تعداد دو هزار و ۲۰۱ عضو فعال بسیجی و ۱۰۷ نیز کادر و مابقی بسیجیان عادی هستند.

 

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از طرح موضوع در  کارگروه های استانی و تصویب طرح در شورا خبر داد و گفت: امسال ۲۷ کارگروه در این سازمان برگزار شده است.

 

سرهنگ دوستوندی همچنین به اعزام ۳۲۰ جهادگر به مناطق محروم استان طی امسال، ۴۰ نفر به راهیان نور اشاره و عنوان کرد: در طرح همگام با کشاورزی همگام با منابع طبیعی ۲۰ شبکه تشکیل شده است.

 

وی افزود: اجرای ۲۵ دوره تسهیل گری، بازدید ۶۰۰ نفر از بسیجیان از مزارع نمونه، تشکیل مجمع بسیج کشاورزی، برگزاری ۲۴همایش علمی کردن کشاورزی از جمله اخم برنامه های اجرا شده است.

 

سرهنگ دوستوندی گفت: رویکرد سازمان بسیج مهندسین بر استفاده از عرصه های کاربردی از جمله طرح همگام با کشاورزی و تلاش از ظرفیت موجود است به گونه ای که درصدد تقویت کشاورزی برآییم.

 

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه ای با منابع طبیعی و بسیج سازندگی در راستای حفاظت از منابع طبیعی خبر داد و افزود: در این سازمان درصدد ارائه الگوها و مدل های نوین علمی و استفاده از تجارب باغداران جهت احیای اراضی استان هستیم.

ارسال نظرات