خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ورزش یکی از بهترین راههای حفظ و جذب جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان است و باید زمینه ای برای گرایش آن ها به نشاط و تحرک و پویایی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۹۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اظهار کرد: دشمنان امروز از راه های مختلف قصد دارند تا جوانان ما را به انحراف بکشانند.
وی افزود: خنثی کردن نقشه های دشمنان و حفظ جوانان از وسوسه های آنان، وظیفه بسیار سنگینی است که مسوولان ما بر دوش دارند.
آیت الله علما همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به امر ورزش، گفت: ایشان ورزش را به همراه تحصیل و تهذیب بهترین شیوه زندگی برای جوانان می دانند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مسوولان ورزش باید علاوه بر اینکه به دنبال تجهیز مراکز ورزشی به امکانات مدرن و روز دنیا برای استفاده جوانان باشند می توانند از همه ظرفیت های موجود جامعه نظیر فضاهای خالی مساجد و حسینیه ها و مدارس برای توسعه ورزش و جذب جوانان بهره ببرند.
وی در پایان اظهار کرد: جوانان ما همه دارای ذاتی پاک و رفتاری اخلاقی می باشند و تشنه فعالیت های ورزشی و فرهنگی هستند و این مسوولان هستند که باید برای خدمتگزاری به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
سید ارسلان حسینی چند روز پیش با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه منصوب و معرفی شد.
ارسال نظرات