خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از پزداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ توسط بسیج سازندگی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۷۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی 17 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان پرداخت شده است .

وی گفت : این میزان تسهیلات در شهرستان نهاوند به 82 نفر پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از 250 نفر اشتغال ایجاد شده است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این تسهیلات خود اشتغالی در زمینه های پرورش زنبور عسل، بسته بندی عسل، گیاهات دارویی، فرآورده های لبنی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، قالی بافی ، پرورش قارچ، پرورش بلدرچین و بوقلمون پرداخت شده است

وی ادامه داد: در چند سال اخیر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی با ورود به عرصه های اقتصادی اقدامات خوب و موثری را انجام داده و سپاه ناحیه نهاوند از چند سال گذشته تاکنون برای بیش از 600 نفر اشتغال ایجادکرده است.

کریمی اضافه کرد: میزان پرداخت تسهیلات برای هر طرح خوداشتغالی با توجه به نوع فعالیت ها بین 50 تا 300 میلیون ریال متغیر است .

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند برای پرداخت وام های خوداشتغالی با همکاری جهاد کشاورزی و مراکز فنی و حرفه ای به متقاضیان دریافت وام قبل از اجرای طرح ها مشاوره، آموزش و گواهینامه آموزشی ارائه می دهد و طرح های خوداشتغالی ایجاد شده توسط کارشناسان سپاه ناحیه نهاوند به صورت دوره ای بازدید می شوند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه گفت : بازاریابی برای فروش محصولات تولید شده از جمله اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی است، همچنین با رایزنی‌های انجام گرفته محصولات تولید شده توسط کارآفرینان در شهرستان ها و استان های کشور به فروش می رسد.

وی ابراز داشت : ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم این محصولات تولیدی در شهرستان یکی از نیاز های اساسی است و همچنین راه اندازی نمایشگاه های فصلی سبب می شود که این محصولات با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرند و سبب تشویق افراد جویای کار به سمت طرح های خوداشتغالی شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات