نماینده مردم زاهدان سفر روحانی به زاهدان را تبلیغاتی دانست و گفت: همه مردم بر این باورند که اکثر وعده های دولت یازدهم عملیاتی نشده است
کد خبر: ۸۸۳۱۹۶۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان  و با اشاره به سفر روحانی به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برخلاف تبلیغات انتخاباتی آقای روحانی هیچکدام از وعده های رئیس جمهور محقق نشده است.
وی افزود: قرار بود به مشکلات اقتصاد 100 روزه رسیدگی شود و مشکلات بیکاری برطرف شود و شکم مردم نیز سیر شود اما آقای روحانی رکورد رکود را در کارنامه خود ثبت کرده است.
نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه دولت یازدهم بالاترین نرخ بیکاری را به نام خود ثبت کرده است ادامه داد: متاسفانه سیستان و بلوچستان که فردا مقصد سفر روحانی است از لحاظ بیکاری در صدر قرار دارد.
شهریاری اظهار کرد: همه مردم بر این باورند که اکثر وعده های دولت یازدهم عملیاتی نشده است، امید روحانی بیشتر به برجام بود که امروز برجام در جا می زند.
نماینده مردم زاهدان با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور که گفته بود" وعده هایی که داده ایم عملی شده است و شرمنده مردم نیستیم" بیان داشت: آقای روحانی باید قطعا شرمنده مردم باشد، برای اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان را فقیرتر کرد و بیکاری را افزایش داد.
وی با بیان اینکه در شان یک رئیس جمهور نیست که باند فرودگاه را افتتاح کند، افزود: اعتبار باند دوم فرودگاه زاهدان که قرار است سه شنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح شود، مجوز آن از دولت قبلی گرفته شده است و چهارسال زمان برای احداث آن صرف شده است.
نماینده مردم زاهدان به افتتاح خط لوله گاز ایرانشهر به زاهدان هم اشاره کرد و گفت: دولت در اجرای خط لوله گاز تعلل کرد این پروژه با توجه به اعتباراتی که مجلس برای آن تصویب کرده است باید دو سال قبل به بهره برداری می رسید که دولت در این خصوص به وظیفه خود به درستی عمل نکرد.
وی سفر روحانی به سیستان و بلوچستان را تبلیغاتی دانست و بیان کرد: پروژه های زیر ساختی و جاده های بین شهری مانند زاهدان و زابل که به آثار باستانی تبدیل شده است امروز به کندی پیش می رود.
نماینده مردم زاهدان در پایان گفت: قطعا سفر روحانی به زاهدان نمی تواند گره ای از مشکلات مردم باز کند.
ارسال نظرات