وزیر سابق اطلاعات در اردبیل تاکید کرد:

سرمایه کلان دشمن بر روی قشر روحانیت

امروز دشمنان این نظام، سرمایه کلانی را در بحث پروژه نفوذ برای حوزه‌های علمیه در نظر گرفته اند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۰۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همایش طلایه‌داران تبلیغ و تجلیل از روحانیون ایثارگر استان اردبیل با حضور وزیر سابق اطلاعات، علما، روحانیون و مسئولین استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.

وزیر سابق اطلاعات در خصوص نقش روحانیت در دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی روحانیت در مقابله با همه تهدیدها٬ پیش‌قدم بوده و این پیش‌قدمی در همه عرصه‌ها به ویژه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین قشر شهدا و جانبازی در جنگ تحمیلی از روحانیت بوده گفت: روحانیون در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعال و چشمگیری داشتند بطوری که در دوران دفاع مقدس شهدا و جانبازان متعلق به قشر روحانیت نسبت به جمعیت خود از بالاترین تعداد برخوردار بود.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی اظهار کرد: دستگاههای جاسوسی آمریکا پروژه نفوذ را ابتدا در دانشگاههای ایران برنامه‌ریزی و پیاده کرده بودند که طبق بررسی و تحلیل و اعتراف خودشان این موضوع یک اشتباه راهبردی بود، چراکه پیروزی در مقابله با انقلاب را سرمایه‌گذاری بر روی جایگاه روحانیت می دانند.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر روحانیت نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و دشمنان ما در طول پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف از پیش تعیین شده برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران وارد عمل شدند و امروز نیز سرمایه کلانی را در بحث پروژه نفوذ برای حوزه‌های علمیه در نظر گرفته اند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

مصلحی افزود: در دو سال اخیر بحثی در حوزه‌های علمیه کشور پیش آمد و برخی اعلام کردند می خواهیم حوزه سنتی داشته باشیم بطوری که این حوزه سنتی هیچ ارتباطی با کار و سیاست نداشته باشد ولی در نهایت تاسف به طور ناگهانی این مجموعه با برنامه‌های ضد انقلاب حرکت کرد.

وزیر سابق اطلاعات در پایان تاکید کرد: بعد از فتنه 88 دستگاه جاسوسی آمریکا یکی از علل شکستشان در این فتنه را عدم حضور قشر متوسط به پایین در تظاهرات و آشوبهای خیابانی ایران می دانند و همچنان در تلاش اند تا با ترفندهای مختلف شوم خود، وحدت در بین ملت را از بین ببرند.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات
آخرین اخبار