خبرهای داغ:
برگزاری طرح مودت خانواده های کارکنان پایور ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۸۳۱۸۰۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام موسوی استاد اخلاق با حضور در جمع خانوادههای کارکنان پایور سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در نماز خانه ناحیه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) بیان داشت:برای کنترل زندگی باید چند اصل مهم را همیشه به خاطر داشته باشیم  و سعی کنیم آسیب های زندگی را شناسایی کنیم تا بتوانیم آن ها را برطرف نماییم و در نتیجه در زندگی به مشکل نخوریم.

استاد اخلاق مجتمع شهید مطهری سپاه صاحب الزمان(عج)  با تاکید بر ضرورت کنترل وقت و زمان در زندگی گفت:وقت یکی از ارزشمند ترین پایه های زندگی است که نباید با مسائل بی ارزشی اتلاف گردد.

وی افزود:اولین عامل هدر دادن وقت،شیطان است که با وعده های خود اسنان از مسیر اصلی منحرف می کند.

حجت السلام موسوی تصریح کرد:خدا شناسی،خود شناسی،وظیفه شناسی و آسیب شناسی 4 اصل مهم برای کنترل زندگی هستند.

 در ادامه سرهنگ مشیر صدری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه خطاب به خانواده های کارکنان گفت:پشتیبانی و حمایت شما خانواده ها باعث شده همسران شما در یک دفاع سخت که در این مقطع از شهادت کمتر نیست با بصیرت لازم و جهاد گونه به فعالیت مشغول باشند.وی افزود:مجموعه سپاه پاسدران وظیفه خطیری دارد که همانا محافظت از انقلاب اسلامی است و این کار یک وظیفه جهادی را می طلبد و اگر حمایت شما خانواده ها نباشد مسلما در این امر مهم مشکلاتی بوجود می آید.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد:هدف ما در این مجموعه ایجاد روحیه برادری و کادر سازی بین همکاران بود تا نقش و مسئولیت خودر ا خوب شناسایی کنند و بتوانند تاثیر گذار عمل نمایند.

سپس مداح اهل بیت برادر وطن خواه دقایقی با صدای گرم خود جمع حاضر را به فیض رساند.

در پایان از خانواده های کارکنان با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر به عمل امد.

گفتنی است در حین برنامه،مسابقه بانوی خوبی های با موضوع حضرت فاطمه(س) بین خانواد های کارکنان برگزار شد و به نفرات برتر هدایای تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها