خبرهای داغ:
در آیین تجلیل از ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی جای خالی بسیاری از مسئولین استان حس می شد !
کد خبر: ۸۸۳۱۷۵۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در در آیین تجلیل از ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی که به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان انجام پذیرفت گفت : بی شک یکی از میدان های صدور انقلاب و عرصه های دفاع از آرمانها در این مقطع حساس ، میدان ورزش است .

سردار مرتضوی ادامه داد: میدانی که امروز در اختیار ورزشکاران غیور ، انقلابی و بصیر قرار دارد می تواند مکمل تمام دستاورد هایی باشد که در میادین جهادی پشت سر گذاشته ایم .

فرمانده سپاه استان بیان داشت : قهرمانان ورزشی ما یکی از سربازان و افسران موثر در صحنه نبرد با استکبار هستند.

مرتضوی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمود همه سنگر های کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد اظهار داشت : فتح سنگر ورزش در جهان امروز به دست قهرمانان عرصه ورزش صورت خواهد گرفت .

سید حسن مرتضوی در ادامه خاطر نشان کرد : بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وقتی یک قهرمان ورزشکار غیور ما از همه آمال و آرزوهایش می گذرد و حاضر است همه موفقیت های خودش را پای ارزش های اسلامی فدا کند ، واقعا جا دارد مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد .

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) همچنین از کم لطفی حضور مسئولین برای تقدیر از این قهرمانان غیور گله کرد و گفت : مسئولین گاهی برای برخی مراسمات که شاید هیچ ارزش انسانی ، انقلاب و یا حتی ایرانی ندارد حضور دارند ولی در چنین مراسم پر اهمیتی چرا باید جای خالی برخی مسئولین را ببینیم ؟

وی ادامه داد: شان ورزشکاران عزیز ما که در عرصه های مختلف ورزشی در صدد اعتلای انقلاب عزیزمان هستند به قدری بالا است که باید همه مسئولین عالی استان در این مراسم حضور پیدا کنند .

سردار مرتضوی با بیان اینکه دعای تمام رزمندگان ، جانبازان و خانواده معظم شهدا همراه ورزشکاران قهرمان و غیور ما است تصریح کرد : امیدواریم این کم لطفی ها ، در روح بلند و اراده قوی و انقلابی قهرمانان ما تاثیر منفی نگذارد .

فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد ما در مراسم کنگره 3000 شهید استان خراسان شمالی شاهد این بودیم که قهرمانان ملی ، جهانی و البته انقلابی ما مدالی را که با تمام سختی بدست آورده بودند به گردن خانواده مدافعان حرم می اندازند و این بدان معنا است که این عزیزان همواره در خط شهدا هستند و باید بیش از اینها قدردان آنان باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها