فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات

رویکرد پایگاه‌های بسیج فرهنگی است

فرمانده ناحیه مقاومت محلات رویکرد پایگاه‌های فرهنگی بیشتر فرهنگی دانست و گفت: این پایگاه بستری را برای تعامل هرچه بیشتر جوانان با بسیج و بسیجیان فراهم می‌سازد.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۲۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی مطلبی در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت محلات که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهری در بوستان «سلامت» با اشاره به اهداف ساخت این پایگاه فرهنگی گفت: ترویج فرهنگ دینی و فعالیت جوانان در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی احداث می‌شود.

وی رویکرد پایگاه‌های فرهنگی بیشتر فرهنگی دانست و افزود: این پایگاه بستری را برای تعامل هرچه بیشتر جوانان با بسیج و بسیجیان فراهم می‌سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ است و بسیجی شاخ برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقب است تا صلح و امنیت برای میهن اسلامی مان را به ارمغان بیاورد.

سرهنگ پاسدار مطلبی با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای برای شکل گیری و رشد اجتماعی نیازمند الگوهای متعدد رفتاری در سطوح مختلف است، گفت: بر این اساس، نهادهای اثرگذار فرهنگی همچون خانواده و بسیج، با توجه به آموزه های اسلامی و بهره مندی از الگوهای خاص برای شکل دادن به نوعی از سبک زندگی با شاخص‌های فرهنگی جامعه ایرانی مهم و اساسی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به دنبال تضعیف نظام اسلامی بوده‌اند، افزود: دشمن در جنگ سخت نتوانست راه به جایی ببرد و به موفقیتی دست پیدا کند از این‌رو تهاجم فرهنگی را با قوت بیشتر در دستور کار خود قرار داده و آن را دنبال می‌کند، آنچه که در این نوع تهاجم نقش اصلی را بازی می‌کند باورها و مایه‌های رفتاری مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: اعتقاد به اصول اعتقادی همچون توحید، معاد و نبوت نوعی تعهد در فرزندان پدید می‌آورد و میزان مصونیت آن‌ها را در برابر یورش فرهنگی بیگانگان افزایش می‌دهد از این‌رو حضور جوانان در چنین پایگاه‌ها فرصتی برای تحقق این مهم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات