خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گردهمایی بسیجیان گردان های عاشورا و بیت المقدس این حوزه در قالب رزم شبانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۱۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی بسیجیان گردان های عاشورا و بیت المقدس حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) سپاه شاهرود برگزار شد.

در این گردهمایی بیش از 100 نفر از بسیجیان با فراخوان در سوله بحران شهرداری شاهرود جمع شدند و بعد از توجیه برنامه و ادای نماز مغرب و عشاء در رزم شبانه که در صحرای جلالی شاهرود برگزار شد شرکت نمودند و آمادگی خود را محک زدند.

در این رزم شبانه شرکت کنندگان در قالب نیروی خودی در کمین دشمن فرضی گرفتار شده و توانستند با توجه به تاکتیک ها و تمرین های انجام شده از کمین دشمن فرار کرده و دشمن را غافلگیر کنند.

ابوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: این فراخوان به همت گردان بیت المقدس این حوزه و در جهت حفظ انسجام و آمادگی نیروها و تمرین مطالب تئوری اجرا شد.

وی افزود: انجان برنامه های تمرینی و رزم شبانه در جهت حفظ آمادگی نیروها لازم است چرا که دشمنان تهدیدات فراوانی را بر علیه ما انجام می دهند و باید نیروهای بسیج به عنوان بدنه فعال نظام در مقابل این تهدیدات آمادگی داشته باشند و این برنامه در جهت حفظ آمادگی و تمرین انجام می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها