خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : بیش از 200نفر از دانش آموزان با 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .
کد خبر: ۸۸۳۱۵۲۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان مهدی خرم گفت : این اردوها با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت و سیره شهداء در طول سال تحصیلی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار می شود.

 

وی گفت : در این اردوی سه روزه دانش آموزان شهر اصفهان از نواحی 2 و  4 آموزش و پرورش از مناطق عملیاتی جنوب شامل : شلمچه ، خرمشهر ، آبادان ، والفجر ، اروند،فتح المبین و ... بازدید و راویان دفاع مقدس عملیات های  مناطق فوق را تشریح می کنند .

 

مهدی خرم افزود : برنامه های فرهنگی ، مسابقه کتابخوانی و مداحی  از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی ، زیارتی می باشد و در هر اتوبوس یک روحانی  کاروان به عنوان کارشناس مذهبی احکام اسلامی را به دانش آموزان تعلیم می دهد .

 

وی در پایان گفت : ویژه برنامه ای قبل از اعزام در گلستان شهدا برگزار و یکی از راویان  طی سخنانی کوتاه به بیان آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام پرداخت.

لازم به ذکر است در مراسم بدرقه دانش آموزان مسئولین  اداره آموزش و پرورش ناحیه2و 4 اصفهان و مسئولین بسیج دانش آموزی حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها