نمایشگاه «نماز و بصیرت» در محل نمایشگاه سراسری کتاب ایلام در انبار غله ایلام برگزارشده است.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۰۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، عظیم ایدی، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: در این نمایشگاه 85 اثر در قالب عکس و پوستر در معرض بازدید مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب گذاشته‌شده است.

وی، بابیان اینکه این نمایشگاه هم‌زمان با نمایشگاه سراسری کتاب از 8 تا 13 اسفند سال جاری دایر است، ابراز کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند برای تماشای این آثار به محل برگزاری نمایشگاه کتاب ایلام مراجعه کنند.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان کرد: این نمایشگاه به‌صورت ادواری در بین استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و بنابر هماهنگی‌های صورت گرفته این نمایشگاه در شهرستان ملکشاهی نیز به مدت یک هفته دایر شده است.

ایدی، گفت: محورهای آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه شامل عکس‌هایی از هنرمندان عکاس مطرح کشور با محوریت نماز و قرآن کریم و آثاری در قالب پوستر و کاریکاتور با محوریت رویدادهای خاورمیانه، رژیم غاصب اسرائیل، هولوکاست وداعش است که در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

وی، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف مردم نقش مهمی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش بصیرت دارد، خاطرنشان کرد: زبان هنری، یکی از بهترین ابزارها در راستای انتقال معانی و مفاهیم دینی و ارزشی به جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

گفتنی است، هم‌زمان با افتتاح این نمایشگاه در نمایشگاه سراسری کتاب، آیت‌الله لطفی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه بازدید کردند.

 
ارسال نظرات