در این بیانیه آمده است: برای متصدیان امور تربیتی جامعه دانش آموزان، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله های رفیع دانایی وعرصه های نوین دانش از درگاه خداوند منان مسألت می کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از اردكان؛ جمعي از اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان شهرستان اردكان به مناسبت فرا رسيدن روز امور تربيتي و هفته تربيت اسلامي پيامي صادر كردند.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (رحمة الله علیه) و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران امورتربیتی و با درود به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)؛ هشتم اسفند، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامی می داریم و با تبریک این روز، برای مجموع همکاران دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، بویژه دست اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی مدارس کشور آرزوی سلامت و توفیق می کنیم.

«امور تربیتی»، شجره طیبه ای است که به پشتوانه اندیشه های رفیع و انسان ساز بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در گستره آموزش و پرورش کشور روئید و برکات معنوی آن، جان و دل گلهای بوستان عشق و ایثار و جویای ارزش های دینی و انقلابی را شور و شعور بخشید؛ بر این اساس هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای گفتگو، تبادل نظر و نقد سازنده، راهکارهای بهبود و کیفیت بخشی به فعالیت های امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

با عنایت به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی در بسترسازی برای رسیدن کودکان و نوجوانان به مراتبی از حیات طیبه، ارج نهادن و تجلیل و قدردانی از زحمات فعالان عرصه امور تربیتی دانش آموزان، شایسته است به عنوان یکی از اقدامات اصلی در تقویت زیرنظام منابع انسانی ـ که اصلی ترین زیر نظام در تحول آموزش و پرورش است ـ همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

مجموعه امور تربیتی، که اکنون بیش از سه دهه از تأسیس آن می گذرد، در دهه پیشرفت و عدالت و در پرتو عنایات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری نسبت به این حوزه و تلاش های دولت تدبیر و امید، فرصتی برای نقش آفرینی فعال تر فرهنگی و تربیتی در اختیار دارد تا از طریق هم افزایی و کاربست خلاقیت و نوآوری، مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر تحول بنیادین را به زیور فضائل اخلاقی، قانون گرایی، مسئولیت پذیری، عدالت گستری، وفاق ملی و نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ و ارزش های اسلامی و قرآنی بیاراید و جان دانش آموزان و آینده سازان تمدن نوین اسلامیمان را سیراب سازد.

برای متصدیان امور تربیتی جامعه دانش آموزان، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله های رفیع دانایی وعرصه های نوین دانش از درگاه خداوند منان مسألت می کنیم.

ارسال نظرات