مسئول یادمان دشت ذوالفقاریه آبادان در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

صادقی با بیان اینکه بسیج با تفکرجهادی موجب پیشرفت کشور شده است، گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور، باعث خنثی شدن تلاش ها و توطئه های دشمن شده است.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۸۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
قاسم صادقی مسئول یادمان دشت ذوالفقاریه آبادان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج، انگيزه و نيروي جوان و مقتدری است که سبب پيشرفت در كارها مي‌شود، اظهار داشت: امروزه فقط شاهد نقش آفرینی بسیج در مسائل نظامی نیستیم بلکه اکنون بسیج در عرصه های سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،علمی و ... پیشتاز شده و همین موضوع باعث شکست دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج مردمی یعنی پتانسیلی عظیم در جهت پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور، ادامه داد: بسيج واقعاً مسئله‌اي پر ارزش است، نبايد متوقف شود بلكه بايد پيش برود و تجربه ثابت کرده است که حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور، باعث خنثی شدن تلاش ها و توطئه های دشمن شده است چرا که بسیج با تفکر جهادی پا به میدان می گذارد و تلاش می کند تا به بهترین نحو ممکن به وظیفه خود عمل کند.

صادقی با بیان اینکه بسیج با تفکرجهادی موجب پیشرفت کشور شده است،گفت: متأسفانه دشمن همواره از راه‌هاي مختلف نفوذ كرده و از افراد خارجي و داخلي براي مانع تراشي در مسیر بسیج استفاده مي‌كند و به همین منظور، با میدان دادن بیش از پیش به بسیج، می توان مانع از تلاش دشمن در جهت تضعیف بسیج کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار