خبرهای داغ:
دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه:

دولت در تحقق اعتبارات دریاچه ارومیه جدی باشد

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: مرحله نخست اعتبارات دریاچه ارومیه در سال ۹۵ در قالب اوراق اسناد خزانه محقق شد اما دولت باید در تحقق اعتبارات احیای دریاچه ارومیه جدی عمل کند.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۷۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عیسی کلانتری به تشریح آخرین وضعیت اعتباری و روند پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه پرداخت و اظهار داشت: مرحله نخست اعتبارات احیای دریاچه ارومیه که مقرر بود روز پنجشنبه 5 اسفند اجرا شود محقق شد.

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: این مرحله از اعتبارات در قالب اوراق اسناد خزانه است که به پیمانکاران پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه توسط سازمان‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب داده می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه در صدد است تا با پیگیرهای مداوم اعتبارات احیای دریاچه ارومیه را تا پایان امسال دریافت کند.

کلانتری خاطرنشان کرد: امسال با کاهش 30 درصدی بارندگی‌ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه مواجه بودیم با این حال به سبب پشتکاری که در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه وجود داشت خوشبختانه تراز آبی دریاچه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: تا شهریور ماه امسال روند پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه بر اساس برنامه پیش می‌رفت اما بعد از آن به سبب نبود اعتبار روند پروژه‌ها کند شده و وضعیت رضایت بخش نیست چرا که این روند در نتایج پروژه‌ها تأثیر مستقیم داشته و عواقب خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت باید بیش از این به موضوع دریاچه ارومیه توجه کند و در تحقق اعتبارات آن جدی باشد.

ارسال نظرات