آصفری در گفت‌وگو با «بسیج»:

تفکر بسیجی باید در مسوولین حاکم باشد

نماینده سابق مجلس گفت: اگر بخواهیم در کشور شاهد توسعه در بخش‎های مختلف کشور باشیم و مردم از نهادها و دستگاه‎ها رضایت‎مندی داشته باشند لازمه آن این است که تفکر بسیجی در این دستگاه‎ها و مسئولین آن حاکم باشد.
کد خبر: ۸۸۳۱۲۷۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
 محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه همه مردم باید بسیجی باشند و دولت و مسئولین نیز بسیجی باشند بیان داشت:  آن تفکری که سبب شد که ما در دفاع مقدس  و در عرصه‎های پس از آن پیروز شویم تفکر بسیجی بوده است.
 
نماینده سابق مجلس در ادامه این مطلب تاکید کرد: قواعد و الگوی مدیریت بسیجی بهترین نوع مدیریت برای توسعه عمران و آبادی و استقلال یک کشور است؛ چراکه روحیه و تفکر بسیجی دنبال کسب منافع و ثروت اندوزی برای خودش نیست، دنبال قدرت‎طلبی، جاه طلبی، لابی‎گری، پارتی‎بازی و اشرافی‎گری نیست بلکه تفکر بسیجی دنبال مدیریت جهادی است.
 
آصفری با ابراز اینکه برخی تفکر و روحیه بسیجی را فقط در بعد نظامی می‏ دانند عنوان کرد: کارآمدی، اقتصاد مقاومتی و موارد دیگر در روحیه و تفکر بسیجی نهفته است، در هر جایی که ما مدیریت بسیجی داشتیم در آنجا موفق بوده ایم و هرکجا که نگاهمان در مقابل تفکر بسیجی بوده نگاه لیبرال است و در چنین نگاهی فقط هزینه‎ها را بالا بردیم و خروجی برای کشور نداشته است، لذا اگر بخواهیم در کشور شاهد توسعه در بخش‎های مختلف کشور باشیم و رضایت‎مندی مردم را از نهادها، دستگاه‎ها و ارگان‎ها داشته باشیم لازمه آن این است که تفکر و روحیه بسیجی در این دستگاه‎ها و مسئولین آن حاکم باشد.
 
نماینده سابق مجلس در خاتمه با بیان اینکه بسیجی بودن فقط صرف فرم پرکردن در بسیج نیست یادآور شد: هرکسی که برای مردم کار کند و وقت بگذارد و دنبال منافع خودش و سیاه‎نمایی نباشد بسیجی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار