سپاه الغدیر استان یزد: از ملت بسیجی و شهید پروردارالعباده یزد دعوت می نماییم تا همه با هم با حضور در این مراسم ،ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق نماییم .
کد خبر: ۸۸۳۱۲۵۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر استان یزد در پیامی از مردم شهید پرور دارالعباده برای حضور در مراسم بزرگداشت شهید پاسدار "حاجیوند" و شهید "ابوحامد" و ومراسم وداع با شهدای پیکر دو تن از شهدای گمنام دعوت نمود. متن اطلاعیه در زیر آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یک ملتی که زن و مردش برای جان‌فشانی حاضرند و طلب شهادت می‌کنند، هیچ قدرتی با آن نمی‌تواند مقابله کند. امام خمینی(ره)

در روزهايي كه عطر و بوي فاطميه ، جانهاي شيفته ی محبان اهل بيت(علیهم السلام) را آكنده از شور و شعور فاطمي كرده است، به منظور تكريم و تجليل از مقام والاي شهداي گرانقدر ، مجلس بزرگداشت شهیدپاسدار "مهدی حاجیوند و شهید ابوحامد" از فرماندهان شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون و مراسم وداع با پیکر 2 تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، روز دوشنبه (09/12/1395 ) ساعت 7 الی 9 صبح در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.

بدینوسیله از ملت بسیجی و شهید پروردارالعباده یزد دعوت می نماییم تا همه با هم با حضور در این مراسم ،ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق نماییم .

روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات