نشست روشنگری اساتید،فرهنگیان و ماموستاها در سپاه شهرستان بانه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۳۱۲۴۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نشست روشنگری اساتید و فرهنگیان با حضور جانشین سپاه ،معاون هماهنگ کننده، امام جمعه موقت شهرستان بانه ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه و جمعی از اساتید و فرهنگیان و ماموستاهای شهرستان ،بخش مرکزی و حومه در سالن جلسات سپاه بانه برگزار گردید.
 
سعیدی در این نشست خاطرنشان کرد: برای موفقیت در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مرحله اول می بایست به توانمندی‌ها وظرفیت داخلی افراد بومی باور داشت و سپس به حمایت از تولیدات داخلی و تحریم کالاهای خارجی توجه کرد.
 

این روحانی بانه ای تصریح کرد: ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف کشور از جمله بانه وجود دارد، که اگر مسئولان و متولیان امر بخواهند به دور از شعارزدگی نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام کنند می توانند کارهای خوبی را در این حوزه انجام دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با ترویج فرهنگ بی بند و باری  از طریق کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی مختلف، کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده و از این طریق می خواهد افکار، عقاید و باورهای جوانان ما را در یک پروسه زمانی مشخص به آرامی تغییر دهد.

 

ماموستا سعیدی، نقش زنان را هم در مقابله با انواع تهاجمات دشمن بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت انسانی جامعه را تشکیل می دهند و از طرفی دیگر تربیت نسل آینده نیز در بر عهده  بانوان می باشد می توانند نقشی مهم و حیاتی در این بین داشته باشند.

در ادامه این جلسه مشکلات ماموستاها،خدمات رفاهی و تحصیلی در روستاها و راه های بین شهری تشریح شد.

 
 
 
 
 
ارسال نظرات