حجت الاسلام عیسی زاده در چهارمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران در یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی تهران گفت: حیات این شهدا به مردم عزیز ما امنیت داده است؛ اگر شهدا نبودند باید منتظر هجمه های فرهنگی و اخلاقی زیادی بودیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۲۳۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج چهارمین یادوراه شهدای بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ صبح امروز با حضور نظام الدین طباطبایی مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و مسئولان کشوری و لشکری و اساتید دانشگاه و چهارده خانواده معظم شهدا در سالن همایش های علوم پزشکی تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی زاده مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی تهران اظهار داشت: خدا را شاکرم که در محضر نورانی خانواده های معظم شهدای گرانقدر حاضر هستم.

وی با اشاره به عظمت شهدا ادامه داد: وقتی انسان به شخصیت شهدای عزیز و به عظمت پدر و مادران آنها می نگرد احساس حقارت و کوچکی می کند. خوشا به سعادت این پدر و مادران که فرزندانی اینچنینی تربیت و به محضر الهی تقدیم کردند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشکر از بسیج جامعه پزشکی که این مجلس مقدس را برگزار کرد بیان داشت: ما هر چه قدر از شهدا یاد کنیم کم است جامعه ما نیازمند یاد شهدا است.

حجت الاسلام عیسی زاده با اشاره به تعبیر قرآن کریم از شهدا گفت: با نگاهی به آیات قرآن کریم می توان گفت یکی از شاخص های مهم شهدا برای ما حیات است که فهم این واژه مبهم است و نمی توان به عمق این واژه رسید.

وی یادآور شد: البته ما می دانیم که حیات این شهدا به مردم عزیز ما امنیت داده است؛ امنیت هم فقط امنیت نظامی و جانی نیست بلکه امنیت اخلاقی هم مدنظر است اگر شهدا نبودند باید منتظر هجمه های فرهنگی و اخلاقی زیادی بودیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه این مجالس ارزشی موجب رویش های زیاد انقلاب در بین جوانان و نسل جدید می شود خاطر نشان کرد: جوانان متدینی که پشت سر این شهدا حرکت می کنند کم نیستند اینها رویش های انقلاب اند که به برکت شهدا تربیت شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی زاده متذکر شد: تا زمانی که یاد شهدا زنده باشد این جامعه از بلاها مصون است بسته باد دهان کسانی که می گویند چه ضرورتی دارد که برای شهدا یادواره بگیریم. در جواب اینگونه تفکر باید گفت این یاد شهداست که فرزندان ما را تربیت می کند.

وی افزود: کسانی که با این مسئله مخالفت داشتند می گویند همین شهدا فضای دانشگاه را بیمه کرده است واقعا انسان می شکند زمانی که می بیند جوانان با شهدا زمزمه و نجوا می کنند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران خطاب به خانواده های معظم شهدا ابراز داشت: خداوند را به خاطر این نعمت بزرگی که به شما عزیزان عطا کرده شاکر باشید.

حجت السلام عیسی زاده با اشاره به آیه 69 سوره مبارکه آل عمران عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید " اینها دائما در حال رزق و روزی در محضر پروردگارشان هستند " آیا رویش جوانان رزق و روزی انقلاب نیست؟

وی ادامه داد: اینها افرادی بودند که به تعبیر مقام معظم رهبری دائما در قهقهه مستانه در حال رزق و از فضل خداوند متنعم هستند؛ شهدا به ما پیام داده اند که نگران نباشید چنین بشارتی را شهیدان به ما می دهند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران ابراز داشت: در حال حاضر هم جوانان ما وقتی می بیینند افرادی متوحش داعشی به کیان اسلام و اهل بیت(ع) حمله می کنند با تمام وجود حاضر می شوند و تعلقات را کنار می گذارند و با رغبت تمام به میدان می روند.

حجت الاسلام عیسی زاده در پایان گفت: ما شرمنده شهدا هستیم و ان شا الله همانگونه که خداوند این شهدای عزیز را انتخاب کرد عاقبت ما را نیز به شهادت ختم کند.


ارسال نظرات