هاشمی با بيان اينكه مرز هوايي مهم‌ترين خواسته مردم شاهرود است گفت: تحقق اين مطالبه توسعه زيرساخت‌هاي اقتصادي، گردشگري، صنايع و ... تمام منطقه را در پي خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۱۲۰۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در جمع مردم شاهرود که به ميزباني دانشگاه صنعتي و با حضور نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد در سخنانی با بيان اينكه تحقق مرز هوايي مهم‌ترين خواسته مردم منطقه محسوب مي‌شود اظهار کرد: در شهرك صنعتي شاهرود مكاني براي استقرار گمرك در اختيار گرفته ‌شد چراكه گمرك يكي از شاخص‌هاي توسعه شهرستان است  كه بايد اجرايي شود اما درنهايت بايد گفت يكي از شاخص‌هاي مهم در تحقق توسعه، فرودگاه كارگو(حمل بار) و مرز هوايي است كه در زمره مطالبات به‌حق مردم اين خطه است.

وي با بيان اينكه طي سال‌هاي اخير كارهاي خوبي براي توسعه كشاورزي شاهرود صورت گرفته كه اين امر مي‌تواند در كنار ايجاد مرز هوايي، نويد روزهاي خوشي براي صادرات محصولات و توليدات شرق استان سمنان را دهد افزود: در حوزه كشاورزي با راه‌اندازي مجدد كارخانه كنستانتره، خوشبختانه توانستيم مزيت و ارزش واقعي انگور توليد شهرستان را به باغدار برگردانيم و با پيگيري‌هاي لازم از طريق بانك‌ها از ضرر باغداران جلوگيري كنيم كه خوشبختانه اين طرح در فصل محصول بازهم باقدرت به كار خود ادامه مي‌دهد.

فرماندار شاهرود در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار پيگيري مسئولان استاني و شهرستاني در توزيع عادلانه اعتبارات شد تصریح کرد: در شاهرود اتفاق خوبي درزمينه سرمايه‌گذاري رخ‌ داده و آن اين است كه يك گروه اقتصادي متعلق به بنياد شهيد كه عرفا به‌جز مراكز استان‌ها نمي‌تواند در جاي ديگري سرمايه‌گذاري كند، با حضور در اين شهرستان خوشبختانه اقدامات خوبي را در دست اقدام دارد كه مي‌تواند به توسعه و تحول بنيادين اين شهرستان بيانجامد.

هاشمي در بحث مصوبات سفر رياست جمهوري به استان سمنان  بیان کرد: سهم استان در اين سفر، ۷۱مصوبه بود كه ۹مصوبه آن به شاهرود اختصاص يافت كه دراين‌بين، پروژه‌هايي مانند توسعه بيمارستان امام حسين (ع) تعداد مصوبات را به عدد ۱۱ رساند همچنين درباره تخصيص اعتبارات اين مقوله نيز بايد گفت كار بسيار ارزشمندي انجام‌شده است.

معاون استاندار سمنان بابيان اينكه ۹۰ميليارد تومان به اعتبارات توسعه استان افزوده شده است گفت: افزايش اعتبارات مي‌تواند به توسعه بخش‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي كمك شاياني كند.

وي بابيان اينكه مردم ولي‌نعمت هستند و كارگزاران نام موظف هستند عملكرد خود را به گوش مردم برسانند عنوان کرد: هفتم اسفند در تاريخچه شهرستان شاهرود روز بسيار باشكوهي است كه نشان داد مردم به نداي رهبر معظم انقلاب به ميدان آمدند انتخابات گذشته بي‌سابقه‌ترين انتخابات ازنظر كيفي و كمي در شهرستان بود و ۱۳۱ هزار نفر در اين انتخابات شركت كردند و باوجوداينكه ۱۸ نامزد حضور داشتند كوچك‌ترين خدشه‌اي به روح انتخابات وارد نشد.

فرماندار شاهرود افزود: در طي اين ۹ ماه از برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي تاكنون، نخستين دستاوردي كه در شاهرود ايجاد شد، وحدت و انسجام مردم در كنار مثلث نماينده، امام‌جمعه و فرماندار بود كه نشان داد حمايت از نماينده مردم در مجلس، تقويت عملكرد مسئولان را به دنبال  دارد و حمايت از امام‌جمعه، محوريت وحدت را به همراه خواهد داشت لذا بايد بستر لازم براي حضور حداكثري مردم در انتخابات آينده نيز با اين وحدت و انسجام، فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها