خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش دانشجویان اعزامی سرزمین نور با عنوان «جنگی که بود وجنگی که هست» در دانشگاه ملی این شهرستان گفت: دشمن با استحاله فرهنگی، می خواهد فرهنگ ناب نبوی، علوی، فاطمی و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را از ما بگیرد.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۹۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، فرهنگ را مجموعه ای از معارف، اعتقادات، اخلاق و آداب و رسوم یک ملت تعریف و بیان کرد: فرهنگ ماندگارترین وجه زندگی بشر است.

وی ادامه داد: منظور از استحاله فرهنگی؛ تلاش دشمنان برای گرفتن اعتقادات و ارزش های مردم جامعه است.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد: این فرهنگ که بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفته و موجب ترقی و تعالی آن ها شده و می شود، دشمن تلاش می کند تا به شیوه های گوناگون، با جنگ فرهنگی فرهنگ آن ها را مورد هجوم قرار داده و با تغییر فرهنگ این ملت را از پای در آورد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ولایت و رهبری در نظام مقدس با سلسله مراتب به امام زمان(عج) وصل شده و به همین خاطر اطاعت و تبعیت از اوامر ایشان واجب و ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه بیان کرد: دفاع از این انقلاب و دستاوردهای آن برای طیف خاصی نبوده و همه باید در حفظ و ترویج آن چه در میدان حقیقی و چه در فضای مجازی نقش ایفا کنند و در ترویج و فرهنگ سازی آن در جامعه فعالیت داشته باشند.

وی به اسلامی بودن این نظام اشاره کرده و گفت: انقلاب اسلامی ما وارث تجربه های زیادی از انقلاب های گذشته انبیا و اولیا مثل حضرت موسی و پیامبرگرامی اسلام و حضرت سیدالشهدا(ع) بوده و بر پایه اصول بنیادین اسلامی پایه گذاری شده است و نزدیک ترین انقلاب به اسلام ناب محمدی(ص) است .

حجت الاسلام اباصلت فیضی زادهدر ادامه سخنان خود به اهداف دشمن در قبال انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: حمله مزدوری چون صدام با اشاره و پشتیبانی نظام سلطه به ایران اسلامی برای نابودی قدرت انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: سران فتنه پس از شکست در برنامه ها و توطئه های خود و ازدست دادن جایگاه مردمی و فقدان گفتمان مقبول، نقشه شوم وم وهن آشتی ملی را در کشوری که در راس آن حاکم اسلامی و رهبری مقتدر و مدیر قرار گرفته مطرح می کنند و از طرفی دیگر برخی کج اندیشان بداندیش درصددند تا روحیه انقلابی گری را از ما بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه دانشجوی انقلابی را زرنگ ترین دانشجو عنوان کرد و گفت: دشمن می خواهد با عوامل داخلی خود این روحیه انقلابی را در دانشگاه ها حذف کرده و روحیه بی بندوباری و بی دینی و بی تفاوتی به نظام مقدس راجایگزین کند.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در پایان سخنان خود از دانشجویانی که عازم مناطق جنوب هستند خواست با آمادگی و زمینه آفرینی، از سفر معنوی راهیان نور بیشترین استفاده را داشته باشند، نکند که پس از برگشتن از این اردوی سرا پا معنویت و عشق به الله، در ارتقای معنوی و انقلابی و روحیه انقلابیگری تغییری انجام نگرفته باشد چراکه شهدا با روحیه انقلابی از جان و مال و همه دارایی خود گذشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها