خبرهای داغ:
در وصیت نامه شهید محمد حمیدی آمده است:
خداوندا! مرا به آرزویم برسان که شهادت آخرین تکامل انسان است.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۸۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید محمد حمیدی در نهم اردیبهشت سال 1327، در روستای شریف‌آباد از توابع شهرستان قزوین به دنیا آمد.

پدرش فتحعلی و مادرش صدیقه نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند و کارگر کارخانه فرش بود. سال 1345 ازدواج کرد و صاحب یک پسر و سه دختر شد.

از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. شانزدهم خرداد 1360، در دارخوین بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

در متن این وصیت‌نامه می‌خوانیم:

پدر و مادر عزیزم! من بنا به فرمان خداوند و مسئولیتی که داشتم، فقط برای رضای خدا و نابودی کافران و دفاع از میهن اسلامی و جنگ با بعثیان از خدا بی‌خبر، به جبهه رفتم.

 پدر و مادر عزیزم! خواهشمندم که هرچه بدی از من دیده‌اید مرا ببخشید، چون ممکن است همدیگر را نبینیم.

ای مادران! مبادا که فرزندانتان را از رفتن به جبهه‌ها منع کنید زیرا که فردای قیامت نمی‌توانید جواب حضرت زینب(س) را بدهید. همه مادران باید مانند مادر وهب باشند، زیرا او پس از شهادت فرزندش فرمود: سری را که در راه خدا داده‌ام، هرگز پس نمی‌گیرم.

ای اقوام و خویشاوندان من! چنان‌چه شهید شدم برایم اشک نریزید. اگر واقعا مرا دوست دارید با شرکت در جبهه‌ها و کمک مالی در پشت جبهه، اسلام را یاری کنید و بدانید و آگاه باشید که من با چشم باز، قدم در این راه گذاشته و کسی آن را بر من تحمیل نکرده است.

امام را دعا کرده، دست از حمایت روحانیون مبارز برندارید زیرا ما هرچه داریم از امام امت و روحانیون مبارز داریم. خداوندا! مرا شهید بمیران تا شاید خون ناقابلم کمکی برای تداوم انقلاب اسلامی باشد.

خداوندا! مرا به آرزویم برسان که شهادت آخرین تکامل انسان است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها