خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه استان قزوین در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که باید شعار «ما می‌توانیم» در جامعه تبیین و نهادینه شود، گفت: باید شعار «ما می‌توانیم» به یک باور و فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۷۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در حاشیه بازدید از پنج شرکت شهرک صنعتی کاسپین قزوین، اظهار کرد: خدای متعال زمین را با استعدادهای فراوانی برای انسان آفریده است اما تا این زمان تنها بخشی از توانمندی‌های زمین کشف و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: انسان به هر میزانی که به توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در عالم پی ببرد، به همان میزان می‌تواند ظرفیت‌سازی کرده و مشکلات را برطرف کند.

امام‌جمعه قزوین اعتقاد و اعتماد به رزاق بودن خداوند را امری ضروری دانست و تأکید کرد: اگر تنها استعداد و توانایی‌های انسانی مبنای کارها قرار گیرد و اعتقاد و اعتمادی به رزاق بودن خداوند وجود نداشته باشد، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که باید شعار «ما می‌توانیم» در جامعه تبیین و نهادینه شود، اضافه کرد: القای ناتوانی به جامعه، کاری شیطانی است و اگر شعار «ما می‌توانیم» که فرموده امام راحل است، به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

 عابدینی با تأکید بر این‌که نیروی انسانی کارآمد در جامعه بیکار نمی‌ماند، ابراز کرد: آن چیزی که بیکاری را رقم می‌زند، ناکارآمدی است و اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال را در جامعه برطرف کنیم باید نیروهای کارآمد تربیت نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای ارتقای جایگاه تولید، رسالت بسیار مهمی است که بر عهده همه مسئولان قرار دارد و نباید فرهنگ جامعه به سمتی برود که کارهای پشت میزی صاحب قداست شود.

امام‌جمعه قزوین ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: لازمه تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت، ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه است و خوشبختانه شاهد هستیم که ارتباط صنعت و دانشگاه هر روز رو به افزایش است.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها