خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

اعزام 4 هزار دانشجوی همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 4 هزار نفر از دانشجویان همدانی از 12 تا 29 اسفند ماه به سفر معنوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۶۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی اظهار داشت: حدود 4 هزار نفر از دانشجویان از 12 تا 29 اسفند ماه به سفر معنوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین یک دوره اعزم دانشجویان نیز همزمان با اعزام های دانش آموزی صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در رابطه با تأثیر اردوهای راهیان نور بر دانش‌آموزان و دانشجویان، ابراز داشت: این اردوها بسیار تأثیرگذار است و همین که فرد امسال به این اردو می رود و سال بعد نیز همین مسیر را می خواهد طی کند، نمایانگر این است که این شهدا افراد را متحول می کنند.

وی ادامه داد: ما بارها شاهد بوده‌ایم که افرادی با دوچرخه این مسیر را طی می‌کنند و هر ساله این حرکت آنان ادامه دارد.

ترکمان عنوان کرد: اگر سفر معنوی راهیان نور تاثیر نداشته باشد، افراد شرکت‌کننده دیگر سال بعد نمی آیند و درخواست اعزام نمی کنند،

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از استقبال بسیار بالایی برخوردار است، ابراز داشت: هر سال نیز این استقبال نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.

مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان درصدد تخریب راهیان نور هستند، گفت: از نمایندگان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می خواهم به این سازمان مراجعه کنند و ساعاتی در اینجا بمانند تا استقبال مراجعین را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات آنقدر ظرفیت پرشده که دیگر نمی توانیم پذیرش کنیم و این یک حرکت خودجوش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار