طرح دوفوریتی لیست امید با توجه به نزدیک بودن انتخابات دور دوازدهم فقط در جهت زدن مهر سکوت بر دهان منتقدان است و اگر مسئولی نمی تواند و لیاقت خدمت کردن به مردم را ندارد برود کنار،میز و صندلی که ارث پدر مسئولین نیست
کد خبر: ۸۸۳۱۱۵۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی، خبرگزاری بسیج، محمد رحیمی در رابطه با طرح دوفوریتی لیست امید در یادداشتی نوشت:

از فراکسیون امید برای نشان دادن چهره واقعی اصلاحات سپاس گذاریم و این طرح دوفوریتی نارکارآمدی دولت یازدهم را در روزها و ماه های منتهی به انتخابات بیشتر نمایان کرد و جای تعجب است که چرا منشور حقوق شهروندی که دکتر روحانی آن را حاصل دسترنج 4 ساله این دولت می داند را به راحتی آب خوردن نقض می کند.




بهتر است جای اینکه منتقدان و سوال کنندگان را به حبس بفرستید با نجومی بگیران برخورد کنید و آنان را به حبس بفرستید که مستحق این حکم هستند و باید دولت مردان مولای متقیان حضرت علی(ع) را الگوی خود قرار دهند و اگر خود را شیعه علی می دانند بروند مطالعه کنند تا به این آگاهی برسند که علی(ع) چگونه با تصرف کنندگان در بیت المال برخورد می کردند.



کاش به جای حبس سوال کنندگانی که دغدغه مند هستند از مردم معذرت خواهی می کردید که با توجه به اینکه این دولت تمام است و با توجه به مشکلات و خوش بینی خودمان به دشمن نتوانستیم عملکرد مثبت داشته باشیم.




حق مردم است که بدانند در این چهارسال دکتر روحانی برای کشور و مردم چه کاری انجام داده اند پس این طرح با توجه به نزدیک بودن به انتخابات دور دوازدهم فقط در جهت زدن مهر سکوت بر دهان منتقدان است ، اگر مسئولی نمی تواند و لیاقت خدمت کردن به مردم را ندارد برود کنار،میز و صندلی که ارث پدر مسئولین نیست.



دولت مردان و کسانی که این طرح را امضاء کردند بدانند روحیات دانشجو مطالبه گری است و هیچ موقع نمی تواند عملکرد ضعیف مسئولان را ببیند و دم نزند پس باید پاسخ گو باشید.



آیا در دولتی که قرار بود به مردم خدمت کنید،قرار بود رونق اقتصادی بیاورید و... به خدا هم نمی خواهید جواب دهید؟ آقای دکتر روحانی چندان کار خارق العاده ای نکرده اید و با توجه به این نود دقیقه ای که از عمر دولت تان می گذرد به نظر نمی رسد در این چند دقیقه وقت اضافی هم بتوانید کاری از پیش ببرید.


انتهای پیام/
ارسال نظرات