خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز گفت: 3 هزار نفر در دو بخش آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروز از سوی این ناحیه در قالب راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۰۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

اسماعیل محبی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که‌ 3 هزار نفر در دو بخش آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروز از سوی سپاه ناحیه ثاراالله شیراز در قالب راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند، اظهار داشت: نخستین گروه از اعزام‌های مردمی خواهر و برادر فردا پنجم اسفندماه در قالب 10 اتوبوس و 450 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی بسیجیان محلات در یک سفر سه‌روزه از یادمان‌های دوران دفاع مقدس دیدن می‌کنند، افزود: این بسیجیان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج غرب شیراز تا بخش ارژن سازمان‌دهی شده‌اند.

فرمانده بسیج ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: حوزه معاونت اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تشکیل کمیته راهیان نور در بحث پشتیبانی و خودرویی، موضوع امنیت سفر و ایمنی خودروها برای زائران را بر عهده دارد.  

محبی‌پور بیان داشت: زائران در اردوگاه شهید باکری خوزستان که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است اسکان می‌یابند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه‌ها و مراکز بسیج به‌صورت غیرمتمرکز تا پایان تعطیلات نوروز اعزام‌ها را انجام می‌دهند افزود: در بخش اقشار از کارخانه‌ها، ادارات دولتی، پتروشیمی، صنعت نفت و اصناف شیراز و غیره اعزام خواهیم داشت که مراکز بسیج اداری ناحیه ثارالله این اعزام‌ها را سازمان‌دهی می‌کنند.

فرمانده بسیج ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: برپایی برنامه‌های فرهنگی و شبی با شهدا، رزمایش‌های فرهنگی و برپایی زیارت عاشورا و توزیع بسته‌های فرهنگی ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

محبی‌پور اضافه کرد: یادمان‌های طلائیه، شلمچه، هویزه، پاسگاه زید و اروند توسط راویان دوران دفاع مقدس طی سه روز برای زائران تشریح می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز ادامه داد: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی نیازمند فرهنگ غیرت و مردانگی انسان‌هایی هستیم که برای این نظام خون دادند که باید برای نسل‌های جدید بازگو شود تا راه خور را در نابهنجاری‌های روزمره گم نکنیم.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها