خبرهای داغ:

راه‌اندازی سامانه صدور پروانه‌های مؤسسات پزشکی در لارستان

کارشناس مسؤول صدور پروانه‌های دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه‌اندازی سامانه صدور پروانه‌های مؤسسات پزشکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۸۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

مجید بامشاد بابیان اینکه سامانه صدور پروانه‌های مؤسسات پزشکی در این شهرستان صادر شده است، اظهار داشت: با راه‌اندازی این سامانه در پورتال دانشکده علوم پزشکی لارستان این امکان به وجود آمده که برای نخستین بار در شهرستان پروانه‌های بهره‌برداری مؤسسات مربوط به پزشکی در لارستان صادر شود.

وی افزود: در گذشته متقاضیان برای ثبت درخواست باید به مرکز استان مراجعه می‌کردند و این کار باعث مشکلاتی برای مردم می‌شد چراکه ازلحاظ زمان و هزینه دچار مشکلات می‌شدند.

کارشناس مسؤول صدور پروانه‌های دانشکده علوم پزشکی لارستان بابیان اینکه در حال حاضر افرادی که متقاضی مجوز بهره‌برداری را کسب کنند، می‌توانند حتی از منزل وارد سامانه شده و فرم مربوطه را پر کنند، تصریح کرد: این درخواست پس از بررسی و مراحل کسب مجوز به‌طور معمول بین 15 روز تا یک ماه این مراحل به طول می‌انجامد.

بامشاد با اشاره به اینکه طی مدت راه‌اندازی این سامانه که از آبان ماه سال 95 شروع ‌شده است هشت پروانه بهره‌برداری جدید صادر شده که مربوط به عینک‌سازی‌ها و مراکز سو پیشینه بوده است، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://parvaneh.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها