خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود:

پنجمين شهيد گمنام در دانشكده فني دختران شاهرود آرام مي گيرد

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود گفت: در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، یک شهید گمنام در شاهرود تشییع و در دانشکده فنی دختران این شهر به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۶۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج دانشجویی با اشاره به تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) در شاهرود اظهار داشت: در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، یک شهید گمنام در شهرستان شاهرود تشییع و در دانشکده فنی دختران این شهر به خاک سپرده می‌شود.
 
وي افزود: این شهید گمنام، روز دوشنبه، نهم اسفندماه وارد شاهرود می‌شود و مراسم استقبال دانشجویی از این شهید، ساعت 14 در میدان هفتم تیر ( مقابل درب دانشکده فنی دختران)  و مراسم وداع دانشجویی نیز همان روز ساعت 20:30 الی 23:00 در سالن ورزشی دانشکده فنی دختران برگزار خواهد شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در مورد مراسم تشییع این شهید گمنام اظهار داشت: مراسم تشییع این شهید گمنام نیز با حضور آحاد مردم و دانشجویان شاهرود، روز سه شنبه دهم اسفند، ساعت 9 صبح از مقابل کانون بسیج جوانان شاهرود تشییع و در دانشکده فنی دختران شاهرود تدفین خواهد شد.
 
محمد جلیلی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم؛ یادآور شد: تاکنون چهار شهید گمنام در دانشگاه‌های صنعتی و آزاد اسلامی شاهرود تدفین شده‌اند و این پنجمین شهیدی است که در دانشگاه‌های شاهرود آرام می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها