اردوی جهادی یک روزه به همت حلقه اعضای شورای پایگاه انصارالمهدی(عج) دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۵۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حلقه صالحین اعضای شورای پایگاه انصارالمهدی(عج)  دامغان در اردوی جهادی یکروزه سازندگی شرکت کردند.

اردو که با هماهنگی سازندگی سپاه ناحیه دامغان در قسمت سالن تیراندازی این ناحیه برگزار شده بود، اکثر اعضای شورای پایگاه انصار المهدی(عج) حضور فعال و چشمگیر داشته و با روحیه ای بسیار خوب ونشاط بسیجی وار در این پروزه عمرانی که با هدف انتقال خاک های اضافی و خاکبرداری از محوطه اصلی سالن تیراندازی بود شرکت کردند.

 پایگاه انصار به دلیل وجود جوانان بسیجی و بانشاط یکی از پایگاه های پیشرو در زمینه سازندگی و اردوهای جهادی به حساب آمده وآقای سید روح الله تقوی فرمانده محترم این پایگاه همواره از قسمت سازندگی ناحیه دامغان مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است.

آقای تقوی مسئول این گروه جهادی ضمن بیان اینکه  فعالیت های جهادی  جز خواسته ها، تاکیدات و منویات مقام معضم رهبری هستند آن را زیرمجموعه ای اقتصاد مقاومتی  دانسته وعلاوه بر فواید اقتصادی و مادی یک کلاس معرفت نفس برای جوانان و زمینه ای برای رسیدن جوانان و بسیجیان به قرب الهی  با نیت خدمت رسانی واز برنامه های راهبردی و موثر پایگاه دانسته است.

 

انتهای پیام/ت 

ارسال نظرات