خبرهای داغ:

اجرای طرح مبین در ناحیه 3 آموزش‌وپرورش

با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور، طرح مبین در ناحیه سه آموزش‌وپرورش شیراز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۵۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

مسئول برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان فارس  در جمع خبرنگاران گفت: طرح مبین و توانمندسازی معلمین پایه سوم ابتدایی در ناحیه سه شیراز آغازشده است.

خدایار پاک فطرت افزود: نخستین دوره طرح مبین که طرح توانمندسازی مدیران مدارس با اولویت مقطع متوسطه اول است از امروز پنجشنبه پنجم اسفندماه در دبیرستان اندیشه شیراز آغاز شد.

وی اظهار داشت: مدرسین این دوره حجج‌اسلام فیاضی و بحرینی دو نفر از اساتید مرکز تخصصی نماز کشور هستند و حدود 100 نفر از مدیران مدارس در این طرح مشارکت دارند.

پاک‌فطرت ضمن تقدیر از مشارکت فعال مسئول ضمن خدمت و همچنین دبیر اقامه نماز ناحیه سه آموزش‌وپرورش شیراز، از روند برگزاری دوره اظهار رضایت و تصریح کرد: بازخوردهای میدانی نشان از علاقه‌مندی مدیران به مباحث و ارتباط خوب بین اساتید و شرکت‌کنندگان در دوره خبر می‌دهد و دوره بسیار منظم و منسجم برگزار می‌شود.

مسئول برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی ستاد اقامه نماز استان فارس همچنین از برگزاری دوره توانمندسازی معلمین پایه سوم ابتدایی دخترانه هم‌زمان با طرح مبین خبر داد و ابراز داشت: این دوره باهدف غنی کردن بار معنایی جشن‌های تکلیف و آشنایی بیشتر معلمین با شیوه‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره معلمان پایه سوم ابتدایی دخترانه که تدریس آنان مصادف با بلوغ شاگردانشان و مکلف شدن آن‌هاست، با احکام، آثار و برکات نماز بیشتر آشنا و گوشه‌هایی از اسرار نماز برای آنان بازگو می‌شود تا بتوانند هرچه بهتر به معرفی این ستون دین و نور چشم پیامبر اکرم (ص) به دانش آموزان بپردازند که تدریس دوره مذکور توسط مسئول آموزش و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان فارس انجام می‌پذیرد.

هرکدام از دو دوره فوق به‌عنوان دوره ضمن خدمت و بر اساس توافقنامه آموزش‌وپرورش و ستاد اقامه نماز استان به مدت 16 ساعت برگزار می‌شود که از امروز شروع‌شده و تا جمعه شش اسفندماه ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها