خبرهای داغ:
فرماندار ویژه لارستان:

عشایر از قشرهای محروم، زحمت‌کش و مولد جامعه هستند

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به نقش تأثیرگذار عشایر در تولیدات اقتصادی به‌‌ویژه در زمینه تولید گوشت، گفت: عشایر از قشرهای محروم، زحمت‌کش و مولد جامعه هستند.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۴۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

جلیل حسنی در دیدار با روح‌الله بهرامی مدیرکل امور عشایر استان فارس که برای بازدید از مناطق سیل‌زده عشایرنشین این شهرستان به لارستان سفر کرده است، اظهار داشت: عشایر غیور منطقه لارستان در دوران مشروطیت با حمایت و پیروی از رهنمودهای عالم مجاهد آیت‌الله سید عبدالحسین لاری(ره) باعث بیرون راندن استعمارگران و در رأس آن انگلیس از جنوب کشور شدند.

وی با تقدیر از پیگیری‌های مسؤولان اداره‌کل عشایر استان فارس در وضعیت عشایر منطقه لارستان در زمان وقوع سیلاب، افزود: پراکندگی جمعیتی شهرستان لارستان کار خدمات‌رسانی به‌ویژه در بحث عشایرنشین را با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به نقش تأثیرگذار عشایر در تولیدات اقتصادی به‌‌ویژه در زمینه تولید گوشت، ادامه داد: عشایر از قشرهای محروم، زحمت‌کش و مولد جامعه هستند.

معاون استاندار فارس با اعلام آمادگی برای حمایت و همکاری همه‌جانبه برای خدمات‌رسانی به عشایر، تصریح کرد: امید می‌رود با توجه به تلفات بالای دام عشایر منطقه لارستان از سیلاب اخیر مساعدت و کمک شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها