خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد فارس از منازل آسیب‌دیده سیلاب بازدید کرد
در بازدید مدیرکل کمیته امداد استان فارس از منازل مددجویان آسیب‌دیده از بارندگی اخیر، برای 407 مددجو پرونده خسارت تشکیل و به شرکت بیمه‌گذار منعکس شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۳۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

مدیرکل کمیته امداد استان فارس  منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل بازدید کرد و از نزدیک مشکلات مددجویان ساکن در مناطق شهری و روستایی شهرستان جهرم را مورد بررسی قرار داد.

محمد بذرافشان پس از این بازدید ضمن اشاره به‌شدت خسارات وارده به منازل مددجویان در شهرستان جهرم افزود: با توجه به اینکه منازل و لوازم‌خانگی مددجویان زیر پوشش بیمه حوادث دانا است خسارت‌های وارده از طریق این بیمه جبران خواهد شد که در همین راستا تاکنون توسط مددکاران این نهاد در شهرستان جهرم جهت 407 مددجو پرونده خسارت تشکیل و به شرکت بیمه‌گذار منعکس‌شده است که این روند در کمیته امداد شهرستان در حال جریان است و کمیته امداد به دنبال تجمیع اعتبار جبران خسارت بیمه، کمک بلاعوض امداد و تسهیلات بنیاد مسکن باهدف ساخت مسکن مددجویان پس از حادثه است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از کمیته امداد شهرستان جهرم در توزیع بن کالا، پتو و نایلون به گروه هدف در زمان حادثه بیان کرد: هزینه انجام‌شده توسط اداره کل تأمین و جهت کمک‌های آتی به گروه هدف اعتبار ویژه در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت تا در کنار کمک‌های مردمی برای مددجویان حادثه‌دیده هزینه شود.

بذرافشان در پایان از موج‌سواری برخی افراد سودجو در زمان بحران، انتقاد و بر رسیدگی به گروه‌های هدف و خانواده‌های آسیب‌دیده پس از احراز استحقاق و تائید مددکاران تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها