امام جمعه ابرکوه:

مواضع ضد ایرانی عربستان و ترکیه نشان از تزلزل پایگاه حکومتی آنان است/مسئولان اجرایی طرح رفع سد معبر در ابرکوه «عدالت» را رعایت کنند

امام جمعه ابرکوه گفت: انتظار می رود در اجرای طرح رفع سد معبر، با کسبه محترم برخورد و بی احترامی صورت نگیرد و عدالت در حق مردم مراعات گردد و تبعیض و تفاوت در کار نباشد.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۷۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

به گزارشخبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت ازانتفاضه فلسطین درمحل سالن اجلاس سران اظهار کرد: اهمیت این اجلاس به این بود که مقام معظم رهبری(مدظله) شخصاً درافتتاحیه این مراسم حضوریافتند و با ایراد سخنرانی بسیار راهبردی، شفاف و گویا، پرده از چهره قصه پرغصه جهان اسلام یعنی استمرار مظلومیت فلسطین و اندوه جان کاه ملت مظلوم و صبورش برداشتند.

وی حمایت کشورهای عربی از ظلم های رژیم صهیونیستی را امری منافقانه عنوان و تصریح کرد: حدود هفت دهه است که بی سابقه ترین ظلم وجنایت تاریخ، علیه ملت مظلوم فلسطین در منظر مدعیان حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی صورت می گیرد؛ آنچه بیش از هر چیز دل ها را به درد می آورد، همراهی برخی کشورهای عربی و اسلامی منطقه است. آنان که منافقانه دم از دوستی با ملت فلسطین می زنند و عملاً به پای سفره سازش با رژیم صهیونیستی و امریکای حامی این رژیم می نشینند.

امام جمعه ابرکوه بر طبق آیه 81 سوره اسراء، پیام کنفرانس بین المللی حمایت ازانتفاضه که با حضور بیش از هشتاد هیئت و هفتصد میهمان خارجی را پدیدارشدن نشانه های افول ستاره بی فروغ بخت اسرائیل ونابودی قریب الوقوع این رژیم جعلی عنوان کرد.

حسینی سخنان رهبر انقلاب(مدظله) در این اجلاس را بصرت بخش، بیدارگر و باعث پدیدار شدن نورامید دردل های محرومین جهان به ویژه فلسطینیان بیان کرد و گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در اجلاس، نشان داد که فلسطین، همچنان اولویت اول برای جهان اسلام است و به لطف خدا طرح های دشمن برای منحرف کردن مسلمان ازاین مسئله اصلی درحال خنثی شدن است.

مواضع ضد ایرانی عربستان و ترکیه نشان از تزلزل پایگاه حکومتی آنان است
خطیب جمعه ابرکوه در قسمت دیگر از سخنان خود به اجلاس مونیخ پرده در هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: این اجلاس پرده از چهره تزویرگرحکام عربستان و ترکیه برداشت، که هم صدا با امریکا واسرائیل، موضع مشترک عبری عربی ترکی؛ علیه جمهوری اسلامی را بروز دادند و این امری تازه و تصادفی نیست زیرا عربستان و ترکیه که متزلزل ترین پایگاه حکومتی و مردمی را دارند در بقاء حکومت خود، محتاج حمایت آمریکا واسرائیل هستند تا با زورسرنیزه و سرکوب، بتوانند به حکومتشان دوامی کاذب و چند روزه بخشند.

وی در ادامه افزود: این ها که پدرخوانده تروریست و صادرکننده آن هستند و ازمرحله تهدید عبور کرده وسردمدار جنگ درمنطقه شده اند، با وقاحت تمام ایران را تهدیدی علیه امنیت منطقه می خوانند؛ وزیر جنگ عربستان هم دلسوزانه هدف نهائی ایران را تضعیف عربستان درخاورمیانه بیان می کند. شنیدن این اراجیف برای مردم دنیا تکراری، خسته کننده، بی نتیجه و یک عادت شده است که گرگ درجامه میش خود را ظاهرمی کند و برای همگان طنز تلخ تکراری می گوید.

آموزش و پرورش نقش کلیدی در تعالی و پرورش جامعه دارد
امام جمعه ابرکوه با اشاره به مناسبت هشتم اسفند که به نام روز امورتربیتی و تربیت اسلامی است نام گذاری شده گفت: بنده گزارشی از آموزش و پرورش ندارم که درصد موفقیت آنان در بخش پرورشی به عرض شما برسانم، اما همه می دانیم که تربیت تراز اسلام، انقلاب و ضرورت مستمرجامعه است.

وی افزود: آموزش وپرورش نقش کلیدی و موثر دراین خصوص دارد زیرا متولی این امرمهم و تعالی بخش بر اساس معیارهای دینی می باشد.

حجت الاسلام حسینی عمده مشکل اخلاقی، رفتاری و پرورشی دانش آموز را معلول سهل انگاری در امور تربیتی مدارس و کوتاهی والدین عنوان کرد و گفت: معلم به عنوان اثرگذارترین عنصرتعلیم وتربیت درکشور است، لذا به هرمیزان به این قشرزحمتکش بیشتر توجه و رسیدگی شود آثار آن درتربیت دانش آموزان نیزنمایان تر خواهد شد.

مسئولان اجرایی طرح رفع سد معبر در ابرکوه «عدالت» را رعایت کنند
این مقام مسئول به بحث رفع سدّ معبر توسط شهرداری ابرکوه و حمایت عملی دادستان و نیروی انتظامی از این طرح در حال اجرا در شهرستان پرداخت و گفت: نتیجه این طرح به نفع و مصالح عمومی مردم است و به عموم شهروندان خصوصاً مغازه داران عزیزتوصیه می کنم دراجرائی شدن طرح همیاری و مساعدت فرمایند تا فرهنگ شهرنشینی توسعه بهتر یابد و حقوق عمومی هم مراعات گردد.

وی تاکید کرد: البته انتظار دارم با کسبه محترم برخورد و بی احترامی صورت نگیرد و عدالت در حق مردم مراعات گردد و تبعیض و تفاوت در کار نباشد.

امام جمعه ابرکوه از برگزار کنندگان رزمایش «الی بیت المقدس» توسط بسیجیان شهرستان که همزمان با سراسر استان درابرکوه برگزار شد تقدیر کرد.

ارسال نظرات