کتاب «دغدغه» با حضور نویسنده این اثر در کتابخانه عمومی شهید تاج فیروز مروست نقد شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۶۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، پنجمین جلسه نقد و بررسی کتاب در سطح شهرستان خاتم با حضور جمعی از نویسندگان، محققان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، شاعران و کتابداران در صبح سه شنبه 3 اسفند در کتابخانه عمومی شهید تاج فیروزه مروست انجام شد.

طی این نشست، کتاب رمان«دغدغه» اثر نویسنده بومی شهرستان مهدیه قصاب باشی مورد نقد و مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، سیدعباس طباطبائی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: این جلسه نقد با هدف شناسایی استعدادهای ادبی شهرستان وترغیب و تشویق آنان وهمچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه برگزار شده است.

مهدیه قصاب باشی نویسنده کتاب با ابراز خرسندی از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «دغدغه» و با تقدیر از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار کرد: موضوع کتاب دغدغه اجتماعی، خانوادگی به زبان عامیانه و ساده می باشد که در 320 صفحه حاصل تلاش 6 ساله ایشان در امر داستان نویسی می باشد.

وی افزود: این داستان را از دوران دبیرستان آغاز نموده و با وجود مشکلات فراوانی که داشته ام به کمک دوستان و خانواده در سال 94 به چاپ رساندم و در حال حاضر رمان دیگری در حال نوشتن دارم.

در این مراسم تعدادی از حاضرین دیدگاه و نقد های خود را درباره کتاب مطرح کردند و در پایان با اهدای جوایز از «منتقدین برتر» تجلیل شد.


ارسال نظرات