خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ثبت‌نام در حوزه های مقاومت خواهر و برادر شروع شده و از 4 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف ثبت نام به‌عمل آمده است.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۹۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص اعزام راهیان نور اقشار مختلف، اظهار داشت: ثبت‌نام در حوزه های مقاومت خواهر و برادر شروع شده و از 4 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف ثبت نام به‌عمل آمده و هزینه آن نیز برای چهار روز رفت و برگشت است.

وی با بیان اینکه غذا و اسکان به مبلغ 100 هزار ریال و هزینه اتوبوس 700 هزار الی 850 هزار ریال تخمین زده شده است، افزود: اگر با خودروی شخصی به این اردوها اعزام شوند فقط هزینه اسکان را می دهند.

مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اولین اعزام ها از 29 اسفند ماه الی 12 فروردین ماه است که آخرین اعزام این اردوها 12 فروردین ماه 96 انجام می‌شود.

وی در خصوص محل اسکان، ابراز داشت: محل اسکان افراد یک شب در اهواز، دو شب در خرمشهر، والفجر8 در اروندرود و فاو، کربلای 4 و یادمان علقمه، شلمچه، معراج الشهدا اهواز، هویزه، دهلاویه، طلائیه، شوش دانیال بوده و در مسیر بازگشت نیز از فتح المبین بازدید می‌کنند.

ترکمان در رابطه با برنامه‌های فرهنگی که در این اردوها برگزار می شود، گفت: برنامه‌های متنوعی به ویژه برنامه رزمایش در نظر گرفته استکه در آنجا هر شب برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های مذهبی و ناهار در اردوگاه آیت الله کمالوند خرم‌آباد برنامه ریزی شده و بازدید از معراج الشهدای گمنام که یکی از مکان‌های بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات