فرماندار شهرستان قدس،در دیداربا هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان:

داوطلبان انتخابات، باید فاقد گرایشات سیاسی باشند

فرماندار شهرستان قدس گفت:هیئت نظارت بر انتخابات شوراها باید به وظیفه خود عمل کنند وحق الناس را رعایت کنند و میطلبد افرادی انتخاب شوند،که فاقد گرایشات سیاسی باشند.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۶۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس،در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان قدس اظهار داشت: اعتقاد ما این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری آراء انتخابات حق الناس است و ما باید بستری را فراهم کنیم که مردم از مواهب آن برخوردار شوند.


وی در ادامه تصریح کرد : مردم حول محور وحدت حرکت می کنند و هرجا تهدیدی علیه ایران دیده شود، مردم در صحنه حاضر می شوند و خوشبختانه مردم ایران از این حیث دارای بصیرت خوبی هستند.
 
سید مهدی محمدی بابیان اینکه داوطلبین مردم باید فاقد گرایشات سیاسی باشند افزود:مسئولان ما در هیئت نظارت و هیئت اجرایی همه بر حفظ آراء و حفظ حق الناس باید تاکید داشته باشند و می طلبد که افرادی انتخاب شوند که گرایشات سیاسی نداشته باشند وهرچه آگاهی بیشتری ایجاد کنیم در اجرای انتخابات موفق تر هستیم.

 
این مقام مسئول تاکید کرد:اگر به عنوان مسئول باشیم یا غیر مسئول،باید دینی که به نظام وانقلاب داریم را،به نحو احسنت انجام دهیم و این انتخابات یک فرصت استثنایی را به وجود می آورد،تا وفا و عهد خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای مقام معظم رهبری محکمتر کنیم.


محمدی در خاتمه بیان داشت: با اینکه بومی این شهرستان نیستم لیکن در این مدت علاقه خاصی نسبت به مردم فهیم شهرستان قدس پیدا کرده ام و خود را در جهت رفع مشکلات این شهرستان،بومی این منطقه می دانم.

 شایان ذکر است،این جلسه به جهت هماهنگی امور دو انتخابات مهم ملی و محلی که قرار است در ماه های آینده برگزارشود تشکیل شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار