امام جمعه اردکان در اجتماع گردان های بیت المقدسگفت: ما بسیجیان هرگز در دفاع از ولایت کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در اجتماع بزرگ بسیجیان گردان های بیت المقدس و گروهان الزهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به بیان اهمیت جهاد در راه خدا پرداخت و گفت: قطعا شما بسیجیان عزیز مصداق کسانی هستند که در این مسیر قدم برمی دارند.

وی افزود: شما، پا جای پای شهداء و جهادگرانی می گذارید که در طول دوران فاع مقدس و بعد از آن از این میهن با جان و مال خود دفاع کردند.

امام جمعه اردکان گفت: اگر در کشور ما اقتصاد بخواهد رونق داشته باشد فرهنگ، آموزش، دانشگاه، حوزه، مدارس و خدمت رسانی به مردم در همه عرصه ها بخواهد ادامه داشته باشد حتما باید امنیت حفظ بشود زیرا حفظ امنیت کشور در رأس همه مسائل قرار دارد.

وی اظهار داشت: امروز امنیت کشور بوسیله زحمتکشان در این عرصه از جمله نیروهای نظامی، انتظامی و حضور باشکوه بسیجیان تأمین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر گفت: امروز حتی ثبت نام در گردان های بسیج مایه افتخار است و به نوعی دفاع از کشور و دفاع از ارزشها به حساب می آید.

وی افزود: آفرین بر شما که وارد این صحنه شدید و اگر خدای متعال به همه ما توفیق بدهد و قصد و نیت خود را در همه امور الهی کنیم مطمئن باشید این ایستادن و حضور شما در این رزمایش عبادت و قدم برداشتن در راه جهاد و رسیدن به خدای متعال است.

امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: یاد و نام حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دفاع از ولایت به انسان نیرو می دهد.

وی اظهار داشت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) به ما این درس را می دهد که در دفاع از ولایت باید از همه چیز خود بگذریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر تصریح کرد: ما بسیجیان این درس را از حضرت زهرا(سلام الله علیها) می گیریم که اگر چه گاهی مظلوم واقع می شویم اما هرگز در دفاع از ولایت کوتاه نخواهیم آمد و اگر در جایی احساس کنیم ولایت در خطر است از همه هستی خود می گذریم و دست ولایت را رها نخواهیم کرد.

وی با تشکر و قدردانی از کسانی که برای برگزاری این رزمایش تلاش کردند اظهار داشت: هم به تقویت نیروی جسمی و تسلیحاتی نیاز داریم و هم به تقویت نیروی ایمان و اعتقاد که گاهی تقویت نیروی ایمان و اعتقاد ضروری تر هم به نظر می رسد.

ارسال نظرات