خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: برنامه های آموزشی، تمرین تاکتیکی و یگانی از جمله دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل و امداد و نجات و عملیات ضد هلی‌برن از برنامه‌های رزمایش راهیان بیت‌المقدس است و پیام صریح این رزمایش‌ها پیام یاس و ناامیدی برای دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۵۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

رمضانعلی فرحبخش ثانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: این رزمایش با حضور 6 گردان، شامل 5 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در سه منطقه طبس، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می شود که رزمایش طبس در روستای زیارتی فشاه انجام خواهد گرفت.

فرمانده قرارگاه هشتم امام هادی شهرستان طبس به بیان اهداف این رزمایش پرداخت و افزود: سازماندهی نیروهای بسیجی، افزایش روحیه ایثارگری، حفظ و ارتقاع توان رزم و نمایش قدرت در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس عنوان داشت: برنامه های آموزشی، تمرین تاکتیکی و یگانی از جمله دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل و امداد و نجات و عملیات ضد هلی‌برن از برنامه‌های رزمایش راهیان بیت‌المقدس است و پیام صریح این رزمایش‌ها پیام یاس و ناامیدی برای دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها