نشست تخصصی مداحان و مدیران هیئات مذهبی سازمان بسیج مداحان در نمازخانه سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۴۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این نشست تخصصی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از قاریان آغاز و بعد از آن حجت الله کیانی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین برنامه های این سازمان و هدف از برگزاری این نشست را تشریح کرد.

کیانی، گفت: آمادگی مداحان جهت ورود به ایام فاطمیه و بصیرت دهی به مستمعیمن از اهداف اصلی برگزاری نشست مداحان و مسئولان هیئات مذهبی می باشد.

در این نشست که حدود 150 نفر از مداحان نواحی شهرکرد، بن ، سامان، فارسان و کیار حضور داشتند، استاد میرباقری از اساتید مداحی(دعوت شده از اصفهان) نکاتی را در خصوص اهمیت مجالس روضه و توجه بزرگان دین از جمله آیت الله علامه طباطبایی را در خصوص اهمیت دادن به مجالس روضه سیدالشهداء(علیه السلام) بیان کرد.

وی، افزود: حضرت زهرا(سلام الله علیها) که الگوی همه انسانها می باشد سه چیز را علاقه داشتند و به آنها عشق می ورزیدند که عبارت است از: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه کردن به چهره و جمال نورانی پیامبر اسلام(صلوات الله علیه) 3- انفاق کردن در راه خدا.

در ادامه این نشست، دکتر احمدرضا بسیج از اساتید دانشگاه و رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری پیرامون رسالت مداحان و هیئت های مذهبی در خصوص خنثی سازی جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی در سطح جامعه، مطالبی را بیان کرد.

در این برنامه تعداد 150 نفر از مداحان و مدیران هیئات مذهبی سراسر استان حضور داشتند.

ارسال نظرات