خبرهای داغ:
گزارش تصویری

رزمایش راهیان بیت المقدس بشرویه در ارسک

در دومین روز از رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان بشرویه، صبحگاه اقتدار بسیجیان در محل رزمایش واقع در شهر ارسک "منطقه فرضی عملیات " برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۳۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در دومین روز از رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان بشرویه، صبحگاه اقتدار بسیجیان در محل رزمایش واقع در شهر ارسک "منطقه فرضی عملیات " با حضور باشکوه بسیجیان و عموم مردم شهرستان برگزار شد.

در این مراسم علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم با اشاره به اهداف مهم برگزاری رزمایش خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس ، افزایش توان رزم نیروهای بسیجی، حفظ انسجام و افزیش دانش تخصصی گردان ها و آمادگی بسیج جهت کمک به آحاد مردم در برابر حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه افزود: انجام علمیات امداد و نجات، دفاع از مراکز حساس و مهم، برگزاری حلقه های شجره صالحین، میقات صالحین، برگزاری کلاس های عقیدتی ، اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور مسئولین ادارات و نهادهای ، کلیه اعضای گردان بیت المقدس و اقشار مختلف از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای این رزمایش است.

وی مقابله با تهدیدهای دشمن را از اهداف مهم بسیج و سپاه دانست و گفت: گردان ها و بسیجیان همواره آمادگی دارند تا اگر دشمن جسارتی کرد با قدرت و توانایی در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی و مقابله کنند ومردمی کردن دفاع از کوی و برزن از دیگر اهداف این رزمایش است.

در این مراسم بعد از اجرای مراسم صبحگاه اقتدار، رزمایش آغاز و با هدف شناخت توطئه های داخلی دشمنان و سرکوب کردن فتنه هایی که برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور طراحی می شود اجرا گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها