مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در گفت‌وگو با «بسیج»:
حجت الاسلام محمدی گفت: حرکت بسیجی چون مبتنی بر یک باور واعتقاد دینی است و این باور و اعتقاد، بسیج را در زمره حق نگهداشته قطعا این حرکت پیروز است.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۹۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بخشی از بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه قطعا حرکت بسیجی در کشور پیروز است تصریح کرد: حرکت بسیجی چون مبتنی بر یک باور و اعتقاد دینی است و ریشه و تفکر بسیجی نیز باور و اعتقاد به اسلام و ارزش‎های اسلامی است و این باور و اعتقاد، بسیج را در زمره حق نگه داشته قطعا پیروز است.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون با اشاره به بخش‎های دیگری از بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه بسیج متکی است بر دانستن و فهمیدن و بصیرت، عنوان کرد: بسیج یک کار احساسی نمی‎کند و برون مایه بسیج کار علمی است؛ بر این اساس هرجا که تفکر بسیجی که برپایه علم و دانش و بصیرت است وارد عرصه شد مشکلات آن بخش حل و مرتفع می شود.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی در توضیح بیشتربیان داشت: درحال حاضر در عرصه امنیت، مدیریت دست کسانی است که دارای تفکر بسیجی هستند و اگر در حوزه‎های دیگر نیز مانند فرهنگ، اقتصاد و سیاست مسئولین ما دارای تفکر و اندیشه بسیجی باشند و همین‎طور اجازه دهند افرادی که تفکر و اندیشه بسیجی دارند وارد این عرصه‎ها شوند آن عرصه را نجات می‎دهند و موجبات موفقیت را فراهم می‎آورند.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون با تاکید بر اینکه باید از بسیج و تفکر بسیجی در عرصه‎های مختلف یاد شود اظهار داشت: متاسفانه در بخش‎هایی می‎بینیم که مدیریت‎های بسیجی را جابجا می‎کنند یا با مدیران بسیجی برخورد صورت می‎گیرد که این مسئله از نقاط ضعفی است که باید به آن توجه شود. 
ارسال نظرات