گرامیداشت حماسه 7 اسفند مردم شیرگاه با سخنرانی وزیر اطلاعات
آنچه انقلاب ما را از هجمه های دشمن بیمه کرده است همین روحیه شهادت طلبی مردم است.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی  به مناسبت شهادت 2كبوترخونين بال شيرگاه درسال60 به علت حمله منافقين به سپاه شيرگاه و خلق حماسه 7 اسفند، مراسم گراميداشتي با حضور وزیر محترم اطلاعات در مسجد جامع شهر شيرگاه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه هفتم اسفند شهر شیرگاه، اظهار کرد: آنچه انقلاب ما را از هجمه های دشمن بیمه کرده است همین روحیه شهادت طلبی مردم است.

وزیر اطلاعات در همین رابطه ادامه داد: قدرت نظامی اثر گذار است ولی کافی نیست، سلاح نظامی زمانی اثر گذار است که با روح شهادت طلبی گره خورده باشد، این روحیه شهادت طلبی باید در رگ های جوانان ما جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از چیزهایی که باعث این موضوع می شود همین برگزاری یادواره ها همانند همین برنامه امروز است.

سید محمود علوی در ادامه افزود: امام (ره) فرمود ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد چون امام کشور ما را عزیز می خواست و این در پرتو همین روحیه شهادت طلبی است.

وی گفت: روح شهادت باعث از بین رفتن ترس از غیر خدا خواهد شد و ملتی که ترسی نداشته باشد دیگر از هیچ قدرتی به جز خدا نخواهد ترسید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با حضور در ناحیه سوادکوه شمالی محل شهادت شهیدان داوودیان و دوستعلی زاده، از یادمان این دو شهید پرده برداری نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها