خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا:

انتفاضه سنگر مقاومت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) تاکید کرد: دفاع از فلسطین از آرمانهای انقلاب بوده و بحث انتفاضه فلسطین بعنوان سنگر مقاومت است که اگر مقاومت نکنیم دیگر سنگر ها را نیز باید از دست بدهیم.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۶۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج درقزوین پیرامون بحث انتفاضه فلسطین اظهار کرد: بخش انتفاضه در واقع از برکات انقلاب محسوب میشود و از بعد از انقلاب استارت آن زده شده است و از حامیان آن مقام معظم رهبری است .

رحیمی افزود: گفتنی است دفاع از فلسطین از آرمانهای انقلاب بوده که دفاع از یک موضوع اعتقادی و اسلامی است، حتی گفته شده که کشورهایمسلمان که در اطراف محدوده خلیج فارس هستند و یا کسانی که حکومتشان بر مبنای اسلام است نیز باید حمایت کنند.

این مسئول از ابعاد بحث انتفاضه گفت و ادامه داد: یکی از ابعاد مهم آن بعد اعتقادی است و نگاه به فلسطین نگاه راهبردی ما است، بهرحال فلسطین جایگاه خانه خدا و قبله گاه اول مسلمین جهان بوده است و همچنین وجود مساجدی که پیغمبران بزرگی در آنجا زندگی میکردند.

رحیمی بیان کرد: بعد سیاسی این قضیه آن است که اگر ما مسلمانان اجازه دهیم که دشمن در فلسطین بماند آنوقت فقط به فلسطین اکتفا نمیکنند و خواهان اشغال کردن دیگر سرزمین ها نیز هستند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه گفت وگو اذعان کرد: بحث انتفاضه فلسطین بعنوان سنگر مقاومت است که اگر مقاومت نکنیم دیگر سنگر ها را نیز باید از دست بدهیم که بنا به گفته آنان قصد اشغال نیل تا فرات دارند.

در این بحث وزارت خارجه ،مسئولان سیاسی و دولت ما باید از حق فلسطین و مردم آن دفاع کنند، نباید در این زمینه کم گذاشته شود، اجلاس و کنفرانس هایی که برگزار می‌شود می‌تواند به آزادی قدس و احقاق حقوق آنها کمک کند.

وی به کسانی که در دفاع از قدس هیچ گونه حمایتی نمی‌کنند گفت: توصیه می‌شود که مانند ما در انتفاضه حضور یابند و فعالیت داشته باشند،حمایت کنندو اجازه ندهند که قدس بدست یهودی های صهیونیست متعصب بیفتد .

حجت الاسلام رحیمی در پایان گفت وگوی خود یادآور شد: خدا را شاکریم که بحث انتفاضه فلسطین را از آرمان‌های انقلابی خود دانستیم و حمایت از این امر باید تداوم داشته باشد .

1007/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها