با فرا رسیدن هفتم اسفند آلاله های زهرایی(7 شهید گمنام) دوران دفاع مقدس پس از 30 سال از سرزمین غربت به میهن باز گشته و در آغوش مردم دیار دلدادگان حضرت زهرا(س) آرام خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۳۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  با فرا رسیدن هفتم اسفند  آلاله های زهرایی(7 شهید گمنام) دوران دفاع مقدس پس از 30 سال از سرزمین غربت به میهن باز گشته و در آغوش مردم دیار دلدادگان حضرت زهرا(س) آرام خواهند گرفت.
 شهدای گمنامی که گرچه سن و سالی از عمرشان نگذشته بود اما سرشار از مردانگی، تعصب، غیرت و ایمان به خدا بوده و راه رستگاری و سعادت را در عصر پر طمطراق حاضر به جهانیان نشان دادند.
 سفر کرده هایی که بعد از گذشت قریب به 30 سال و حتی بیشتر بار دیگر پیام آوردند تا تلنگر و  هشداری به غرق شدگان در عالم مادیت وارد شود.
 این سفر کردگان ظهر امروز از سوادکوه و از شهر پلسفید یاد آور اعزام شیرانی است که در قالب سپاهیان محمد(ص) عاشقانه و جانانه در دهه 60 به مناطق عملیاتی شتافتند و برای عزت انقلاب اسلامی و سر فرازی میهن اسلامی مجاهدت کرده و بعضا شربت شهادتی را نوشیدند که امروز پیام انقلابی گری، مجاهدت فی سبیل الله، تبعیت از اوامر ولی امر زمان و ایمان به خدا را در یکا یک شهر ها و مناطق استان متذکر شدند.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها