فرمانده سپاه درگز در رزمایش الی بیت‌المقدس گفت: استکبار ستیزی مردم ایران، به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی عزت داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۰۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، از سوی سپاه ناحیه درگز، رزمایش ۲ روزه الی بیت المقدس در منطقه‌ای به وسعت ۴۰ هکتار در محدوده روستای شورکال از توابع بخش مرکزی درگز برگزار شد.
 
در این رزمایش دو گردان سلمان فارسی بخش چاپشلو و مالک اشتر بخش لطف‌آباد شرکت داشتند و طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اسفندماه به اجرای مانور‌های مختلف پرداختند.

سرهنگ محمدرضا غفاری، فرمانده سپاه درگز در میدان صبحگاه این رزمایش ضمن تقدیر از حضور بسیجیان گفت: یکی از تاکیدهای مقام معظم رهبری گفتمان‌های حفظ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این گفتمان‌ها پایه‌گذاری شده است و لازم است توسط مردم ایران مستحکم شود.

وی ادامه داد: امروز با توجه به تهدیدهای استکبار جهانی، دو نگاه تعامل با استکبار و مقاومت در برابر استکبار در داخل کشور وجود دارد.

فرمانده سپاه درگز با تاکید به اینکه عزت انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است؛ اذعان داشت: این استکبار ستیزی مردم ایران است که به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی عزت داده است.

وی ادامه داد: دشمن در تمام سطوح تلاش می‌کند تا راه نظام را تغییر دهد و ملت ایران دشمنان خود را فراموش کند.

حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه شهرستان درگز نیز با اشاره به اینکه اهل ایمان، چهار اصل اساسی دارند گفت: صبر، مقاومت، ولایت و معنویت چهار ویژگی افراد با ایمان و بسیجی است.

وی ادامه داد: استکبار ستیزی، دفاع از مظلومان در سطح جهانی، آزادی فلسطین، پیروی از ولایت فقیه، دوری از زندگی اشرافی همگی در این چهار اصل گنجانده شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها