جرم و گناه زمینه هدایت را در انسان‌ها محو می‌کند و خطر‌ناک‌تر از انجام گناه، غفلت از آن است به اهمیت زبان در زندگی انسان اشاره و اظهار کرد: بلا و مصیبت به خاطر گناه روی می‌دهد و دوری از گناهان آشکار و پنهان از توصیه‌های دینی است.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۵۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی  با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران مذهبی اشاره کرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدح و مصیبت ائمه اطهار را بخش مهمی از شعر دینی ذکر و بر مطالب معقول، منطقی و دوری از بر‌داشت‌های عامیانه و سطحی و عزاداری‌ها تأکید کردند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار اهل مبارزه شدید و مؤثر با طاغوت، ظلم و کفر بودند، افزود: مبارزه معصومین با حاکمان جابر و ظالم باعث شهادت آنان شد.

امام جمعه زیراب سوادکوه به مصوبه شورای امنیت سازمان ملل درباره یمن اشاره و خاطر‌نشان کرد: تحریم‌ها علیه ملت یمن تا سال 2018 توسط شورای امنیت سازمان ملل تمدید شد و آنان اوضاع یمن را بر علیه امنیت و صلح بین‌‌المللی توصیف کردند.

این مسؤول با بیان اینکه جرم و گناه زمینه هدایت را در انسان‌ها محو می‌کند و خطر‌ناک‌تر از انجام گناه، غفلت از آن است به اهمیت زبان در زندگی انسان اشاره و اظهار کرد: بلا و مصیبت به خاطر گناه روی می‌دهد و دوری از گناهان آشکار و پنهان از توصیه‌های دینی است.

رضایی با اشاره به اینکه مراجع تقلید بر‌اساس قرآن، روایات، عقل و اجماع اقدام به صدور فتوا می‌کنند، گفت: زیر‌‌سؤال‌بردن فتوای مراجع تقلید بدون توجه به شرایط دینی و زمانی صدور فتوا صحیح نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها