خبرهای داغ:
در سالروز انتخابات مجلس دهم و حماسه‌ی حضور مردم، همایش پاسداشت وحدت و همدلی در مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۸۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل،در این مراسم که با حضور گسترده‌ی مردم، هیئات مذهبی، نمازگزاران مساجد و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی برگزار شد، نماینده‌ی کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت بی نظیر مردم سفیدشهر در انتخابات مجلس، موقعیت سیاسی و جغرافیایی این شهر را عاملی برای وحدت دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل دانست و اظهار کرد: امروز نه تنها در سفیدشهر بلکه در تمام حوزه‌ی انتخابیه نیازمند یکپارچگی و انسجام در تمام بخش ها هستیم چرا که وحدت برای ما قدرت و اقتدار در سطوح گسترده‌ی استانی و کشوری خلق می کند.

 

سید جواد ساداتی نژاد وجود سلایق مختلف و رقابت های موجود در عرصه های گوناگون را عامل تحرک و شادابی اجتماعی عنوان کرد و گفت: در مسیر رشد و پیشرفت سفیدشهر به هیچ وجه نباید رقابت ها موجب تضعیف وحدت و عقب گرد شود.

 

وی با تاکید بر لزوم تعریف جایگاه این منطقه در شهرستان آران و بیدگل آن را عاملی برای جهت دهی به فعالیت های مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: در این خصوص جلسات مختلفی در حال برگزاری است که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

 

ساداتی نژاد به وضعیت نامناسب دولت در تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه در سطح کشور بسیاری از پروژه ها متوقف شده است با همت مردم و پیگیری های صورت گرفته هم اکنون تعریض جاده خطرساز بخش مرکزی به کاشان و زیرگذر اتصال به آران و بیدگل در حال انجام است که امیدواریم در سال ۹۶ پرونده این جاده برای همیشه بسته شود.

 

نماینده کاشان و آران و بیدگل با دعوت از مردم برای حضور مؤثر در فعالیت های عمرانی شهر، منطقه‌ی باستانی چاله غم، شهر زیرزمینی، ورزش، موقعیت جغرافیایی و… را از جمله ظرفیت های سفیدشهر خواند و خاطر نشان کرد: پیشرفت اگر بدون وحدت صورت گیرد دلچسب نخواهد بود و اعتقاد دارم حرکت در خلاف این مسیر حرام است.

 

وی با اشاره به انتخابات آینده‌ی شوراها اضافه کرد: من نماینده‌ی همه‌ی مردم هستم و در این انتخابات نظر خاصی به هیچ فردی نخواهم داشت. از نخبگان و مردم تقاضا دارم با همان وحدت انتخابات گذشته در این انتخابات هم حماسه ای دیگر رقم بزنند.

 

پیش از سخنان سید جواد ساداتی نژاد، حجت الاسلام نصیری امام جمعه سفیدشهر، دکتر ابراهیم کوچکی مسئول هیئت حضرت ابوالفضل(ع)، دکتر علی باقی جامعه شناس و حجت الاسلام حسنی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) به تبیین راهکاری حفظ و ارتقا وحدت در سفیدشهر پرداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها