امام جمعه بهاباد:

تنها راه نجات فلسطین انتفاضه و مبارزه و مقابله با رژیم جنایتکار اسرائیل است

امام جمعه بهاباد به ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت : تنها راه نجات فلسطین انتفاضه و مقابله در برابر جنایت کارانی مانند اسرائیل است .
کد خبر: ۸۸۳۰۳۰۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس حمایت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و سخنرانی مهممقام معظم رهبری در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی و رؤسای کشورهای اسلامیگفت : مسئله فلسطین مسئله ای به عنوان قبله اول مسلمین است و از قداست خاصی برخوردار است و تنها راه مبارزه فلسطین انتفاضه است .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بهابادراه پیروزی فلسطینی‌ها را استقامت، شجاعت و وحدت صفوف در برابر صهیونیست‌ها دانست وگفت : راه پیروزی از ضعف و سستی در برابر صهیونیست‌ها نمی‌گذرد.

ویبا بیان اینکه ایستادگی و مقاومت انقلابی مسلمانان جهان در برابر رژیم صهیونیستی، هر روز این رژیم و استکبار جهانی را ذلیل تر و شکست خورده تر از گذشته می کندگفت : باید فلسطین از چنگال این رژیم صهیونیست و اشغالگر آزاد و اسرائیل هم محو شود.

وی اظهار کرد: آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف باید محور اتحاد و همدلی مسلمانان جهان باشد، تا بتوان از این طریق بر استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) پیروز شد.

امام جمعه بهاباد به 8 اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی و امور پرورشی اشاره کرد و افزود : مربیان پرورشی خصوصا اولیاء دانش آموزان به مسئله تعلیم و تربیت فرزندان توجه ویژه و خاصی داشته باشند .

وی با بیان اینکه موضوع تعلیم و تربیت از جمله موضوعات حساس و سرنوشت ساز در میان معارف دینی ماست گفت : به اولیا و مربیان بسیار توصیه شده است که در تعلیم و تربیت فرزندان و نونهالان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند و حتی در بعضی روایات روش تعلیم و تربیت نیز بیان شده است.

دهقانی به ثبت نام حوزه های علمیه هم اشاره داشت و افزود : یکی از بسترهائی که آمادگی بیشتر تربیت فرزندان رادارد حوزه های علمیه خواهران و برادران است که زمان ثبت نام نیز شروع شده است و از علاقمندان به حوزه درخواست میشود در این مراکز علمی ثبت نام نمایند .

خطیب جمعه بهاباد فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها راتسلیت گفت و بر شرکت هر بیشتر مردم مومن و پیروان واقعی حضرت فاطمه (س) در مراسمهائی که در سطح شهرستان برگزار میشود تاکید کرد .

وی همچنین از تمامی نیروهای بسیجی که دررزمایش دوروزه گردانهای بیت المقدس نیز شرکت فعال داشته و این رزمایش با موفقیت برگزار شد تقدیرو تشکر نمود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار