خبرهای داغ:
امام جمعه کالپوش:

راه مقابله با مشکلات و معضلات فرهنگی رواج آموزه های دینی است

امام جمعه بخش کالپوش گفت: راه مقابله با مشکلات و معضلات فرهنگی رواج تربیت اسلامی و آموزه های دینی است.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۰۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش کالپوش به بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از شاعران مذهبی که فرمودند متصل کردن حوادث صدر اسلام با حوادث امروز رسالت مهم شعر دینی است ، اشاره کرد وگفت: شعر دینی باید برخاسته از عقل و منطق ودور از مسائل جعلی و سطحی باشد .

وی همچنین به سخنان رهبر انقلاب درششمین  کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که  تبیین کردند ؛دستاورد های عظیم الگوی مقاومت در مقابل خسارات سنگین روند سازش انتفاضه سوم شکست دیگر بر رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل خواهد کرد ، اشاره کرد.

بهرامی در ادامه  همچنین به سخنان مقام معظم رهبری  در ابتدای درس خارج خود که تاکید بر لزوم رسیدگی جدی مسئولان به  مشکلات مردم جنوب کشور کردند  که  این حوادث حقیقتا دل انسان را می خراشد و مسئولان موظفند که با فکر و کار و تلاش و هم دلی با مردم به این مشکلات رسیدگی و برای علاج قطعی آن ها چاره اندیشی و اقدام کنند ؛ اشاره کرد.

راه مقابله با مشکلات و معضلات فرهنگی رواج آموزه های دینی است

امام جمعه کالپوش با اشاره به  روز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد:  این امر را باید در خانه و خانواده و تربیت فرزندان جدی بگیریم که در حال حاضر دچار معضل هایی هستیم که با تربیت اسلامی و آموزه های دینی مدیریت خواهد شد .

وی با بیان اینکه با پیگیری استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی و با همکاری مدیرکل بنیاد مسکن استان و مسئولان بنیاد مسکن کشور طرح هایی برای بازگشت مهاجران کالپوشی صحبت شده است، تصریح کرد: قول واگذاری زمین رایگان، وام کم بهره، کمک بلاعوض به کسانی که قصد بازگشت به کالپوش را دارند، داده شده است.

بهرامی در پایان  افزود: طرح های ابتکاری استاندار برای بازگشت مهاجرین  به حل معضلات فرهنگی و اجتماعی کمک بزرگی خواهد کرد که از تمام مسئولان که در این زمینه پیگیر هستند  تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها