خبرهای داغ:
امام جمعه موقت میامی:

شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده اند

امام جمعه موقت میامی گفت: شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام عین الله نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی پیشاپیش شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با شاعران مذهبی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب دربخشی از این دیداربه معرفی واقعی پیروان اهل بیت  پرداختند که پیروان واقعی ائمه معصومین کسانی هستند که مبارزه با کفر ونفاق را پیش گرفتند، چون پیغمبر وامامان اهل مبارزه با ظلم طاغوت، نقاق و فسق بودند.

وی به بخش دیگری از سخنان رهبر که فرمودند؛ مبارزه با ظلم وکفر منحصر به شمشیر نیست و امروز مبارزه با تبلیغات است و تبلیغات، امروز در دنیاحرف اول را می زند، اشاره کرد و گفت: اثری که تبلیغات در دنیای امروز دارد شمشیرو سلاح  ندارد.

نوری با بیان اینکه امروز شبکه های ماهواره ای از طریق تبلیغات  به دنبال از بین بردن بنیان خانواده و ارزش مادر در خانواده هستند، تصریح کرد:  مدیران شبکه های ماهواره ای که بر علیه کشور ما فعالیت می کنند اعتقاد دارند در ایران مادر همه چیز خانواده  را مدیریت می کند واگر مادر را به بیراه بکشانیم تمام جامعه به بیراه کشیده خواهد شد .

امام جمعه موقت میامی همچنین به بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب  در  دیدار با شعرای مذهبی در رابطه با  سبک زندگی اسلامی  اشاره کرد و افزود: امروز در آمریکا واروپا مراکز ودستگاه هایی با هدف مشخص واعلام شده  برای  تغییر سبک زندگی در کشورهای غیر غربی بویژه در ایران اسلامی وجود دارد  که در مقابل این هجمه به سبک زندگی؛ دفاع کردن و دور خود حصار کشیدن کافی نسیت بلکه می توان با تبیین سبک زندگی اسلامی و بیان مبانی و مفاهیم اخلاقی، سیاسی و فرهنگی در قالب شعر به وظیفه خود عمل کرد.

وی افزود:  یک شعر از گذشتگان دور اثرات زیادی بر مردم داشته و همیشه شعر شعرا در جامعه تاثیر گذار بوده است.

نوری  در پایان تصریح کرد: حضرت زهرا(س) نه تنها برای زنان بلکه برای همه مردان عالم  هر یک از ابعاد زندگی حضرت بهترین الگو برای زندگی ما در ابعاد اقتصادی سیاسی، اجتماعی و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها